dand

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Huawei P20 Pro

Is er al bekend wanneer deze door Vodafone leverbaar is? Ondertussen leveren verschillende winkels hem al, maar bij Vodafone blijft hij op 'Pre-order' staan.
11 Reacties 11
dand
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Naast alle webshops is de Huawei P20 Pro bij o.a Tele2 en T-Mobile ook al verkrijgbaar. Enig idee wanneer Vodafone hem heeft?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Kan je hem dan niet in een andere winkel kopen met een verlenging van je contract? Of wil je hem echt via Vodafone kopen? Het lijkt me dat als je bij een GSM winkel binnen stapt dat je toch gewoon het toestel kan kopen met een nieuw contract of verlenging ervan?
WimTD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren 25-4-2018 kwam ik langs de Vodafone winkel bij my in het dorp (Wijchen). Ik dacht.., laat ik eens vragen of de Huawei P20 Pro al binnen is en geleverd kan worden. Tot mijn verbazing werdt mij verteld dat deze al binnen was en de medewerker kon mij niet vertellen waarom de "Huawei P20 Pro" nog niet geleverd was aan mij.... (ik heb deze op 12-4-2018 als pre-order besteld).
Dus vanochend maar weer 's op de "Status bestelling" gekeken. Maar helaas deze pagina ligt al 2 weken plat (voor zover ik weet). Daar word je dus ook niet wijzer van 😞
Straks maar weer in de telefoon klimmen....

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi Wim,
Wat goed dat je een winkel langs bent geweest om te vragen. Overigens wel vervelend dat je het niet kan controleren op de Status Bestelling pagina maar gelukkig is er de klantenservice nog. Niet te hoog in je telefoon klimmen hoor, straks van je er nog vanaf 🙂

Hoop dat je hem snel krijgt en dat je er veel plezier aan beleeft. Fijne dag in ieder geval alvast en toch ook alvast veel plezier met je nieuwe toestel, als je dit binnen krijgt.
WimTD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor je reactie.
Zoals gezegt, telefonisch contact opgenomen met Vodafone. Hier vertelt mij dat de Huawei P20 Pro nog niet geleverd kan worden, om dat Vodafone 'm zelf ook nog niet heeft... Hmmm, vraag me nu af of Vodafone wel comuniceerd met zijn / haar filialen.
In ieder geval.., nog maar weer een week wachten en dan weer bellen (Vodafone neemt nl geen contact op met z'n klanten als ze niets weten. Ook niet als het nogal lang duurt).
Mood..... Ongeduldig 😞

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
WimTD, dat is inderdaad een aparte situatie. Ik zal proberen intern meer duidelijkheid voor je te krijgen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
WimTD, ik heb inmiddels een reactie. De toestellen zouden gewoon geleverd moeten worden. Heb je voor mij het bestelnummer? Dit mag je sturen in een privébericht. Dan kan ik dit doorgeven en zal het verder worden nagekeken. PS: dit is een uitzondering op de regel, normaal behandelen we geen privéberichten. Zie ook de huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
WimTD, had je mijn bericht nog gezien?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen activiteit meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic