dwaltheer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawei P20 Lite & Android Pie

Wanneer komt de Android Pie update naar Huawei P20 Lite? Vanaf April zou de Huawei P20 Lite al deze update krijgen. Maar mij is verteld door Huawei support dat de provider de updates test en verspreid.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dan zal je toch nog even moeten wachten.
Mals die vrij komt dan komt deze vanzelf online om te downloaden. Vervelend, maar het is echt niet anders.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi dwaltheer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het kan wel kloppen wat Huawei je heeft laten weten. Als ze een update hebben dan gaat deze naar Vodafone, die zullen er wat in aanpassen (volgens mij, zeker als je een branded toestel hebt) en dan gaat het terug naar Huawei. Die keuren hem dan goed en dan pas mag Vodafone deze vrij geven.

Waarom het zo lang duurt, geen idee. Misschien dat een moderator hier antwoord op heeft?!
Maar ik denk dat je toch nog even geduldig zou moeten wachten. Hoe vervelend het ook is 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het is afhankelijk van of je een branded toestel hebt of niet. Heb je een branded toestel dwaltheer?
dwaltheer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik heb een branded toestel als het goed is. Dit toestel is gekocht bij Vodaphone. En volgens mij ook bij een abonnement.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dan zal je toch nog even moeten wachten.
Mals die vrij komt dan komt deze vanzelf online om te downloaden. Vervelend, maar het is echt niet anders.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Kunnen we verder nog iets voor je betekenen dwaltheer ? Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic