Giovannimoreno

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawei G510 unlockcode opvragen onmogelijk

Goedeavond, ik heb een Huawei G510 tweedehands gekocht, en er zit een vodafone prepaid simlock op, ik ging er vanuit dat dit geen probleem zou zijn gezien ik vodafone prepaid heb.. echter bij het opstarten van mijn telefoon vraagt het toestel eerst om mijn pin code, dan voer ik die in en dan staat er: " BLOKKERING AANBIEDER SIM-SERVICE opheffen" ik heb geprobeerd via de website die code aan te vragen maar gezien mijn telefoon nog geblokkeerd is kan ik geen sms ontvangen met de code die ik moet invoeren en dus is het onmogelijk die code op te vragen, ik heb via twitter en facebook geprobeerd contact op te nemen met de vodafone crew maar het duurt heel erg lang voor ik reactie krijg, zou iemand zo vriendelijk willen zijn een Pb te sturen?

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
zouden jullie dit kunnen controleren bij onze collega's?

je kunt hiervoor ook eventueel contact opnemen met de klantenservice. Mijn collega's daar kunnen de unlockcode ook opvragen.
Giovannimoreno
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit had ik via facebook gedaan maar daar zeggen ze na in totaal 1,5 uur wachten dat het 5 tot 10 werkdagen kan duren voordat ik de code ontvang, lijkt mij dat het bij jullie gewoon 1 druk op de knop is met de juiste gegevens of ben ik nou gek? gezien het voor de klant ook 1 druk op de knop is... alleen nu moeten die gegevens handmatig ingevuld worden, lijkt me niet dat je er 10 dagen over doet om zoiets in te voeren
Anonymous
Niet van toepassing
Nee het is helaas geen 1 druk op de knop was dat maar waar.
Zodra het onderzoek is aangemaakt moet vanuit Vodafone contact opgenomen worden met de fabrikant. De fabrikant moet de code opzoeken en dit weer terugkoppelen naar Vodafone. Vanuit Vodafone wordt het teruggekoppeld naar jou.
Ik hoop voor je dat het proces hier iets meer duidelijk voor je wordt en hierdoor ook begrijpt dat daar een aantal werkdagen overheen gaan.
Giovannimoreno
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven- schreef:
Nee het is helaas geen 1 druk op de knop @Giovannimoreno was dat maar waar.
Zodra het onderzoek is aangemaakt moet vanuit Vodafone contact opgenomen worden met de fabrikant. De fabrikant moet de code opzoeken en dit weer terugkoppelen naar Vodafone. Vanuit Vodafone wordt het teruggekoppeld naar jou.
Ik hoop voor je dat het proces hier iets meer duidelijk voor je wordt en hierdoor ook begrijpt dat daar een aantal werkdagen overheen gaan.
Dan mogen ze het aanvraag systeem wel aanpassen dat je na de verificatie sms zelf het toestel kunt kiezen waar het om gaat en imei invullen, als ik nu mijn sim in een andere telefoon doe en via de site de code opvraag dan krijg ik de code van de telefoon waar mijn simkaart in zit ookal typ ik het IMEI in van de telefoon die ge simlockt is
Anonymous
Niet van toepassing
Ik ga het meenemen als feedback, echter is het logisch dat het toestel geselecteerd wordt waar de sim in zit. Dit heeft te maken met het verificatie proces.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic