Johnny

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Huawei Ascend W1

Hallo, ik heb per vandaag 22-03-13 mijn via internet bestelde telefoon ontvangen, deze ziet er mooi uit en ik verwacht hier blij mee te zijn, helaas niet met de Prepait SIM kaart dit het namelijk niet doet, ik heb alles al geprobeerd en ook met collega's die veel telefoons kennen gekeken of ik nu iets fout doe, uiteindelijk de helpdesk gebeld en als je net een nieuw product heb gekocht en dan al 45 cent moet betalen is voor niemand leuk en hier zou ook een appart nummer voor moeten zijn!  Helpdesk dacht eerst dat de Sim geactiveerd moet gaan worden maar later toch ook weer niet bij de tweede collega van die afdeling...uiteindelijk moet ik nu naar een Shop om het maar uit te zoeken......is er nog iemand die dit probleem herkend?  het toestel is natuurlijk met deze sim actie net nieuw... alle reacties zijn welkom.
Groet John:D
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Johnny
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Sido,
 
Ik ben zeer goed geholpen bij de Vodafon winkel in het centrum van Hengelo en wil een groot compiment hier op de Site achterlaten, bleek mijn Simkaart echt stuk te zijn en dit kwam nooit of niet veel voor.
Gelukkig gelijk een nieuwe kaar gekregen en zit nu echt te genieten van mijn nieuwe telefoon.  Echt een aanrader voor iemand die niet veel geld wil of kan uitgeven maar wel gebruik wil maken van de nieuwste techniek ik ben een echte Android man maar met mijn nieuwe laptop met W8 vond ik het ook tijd voor een nieuwe telefoon met W8 en tot nu geen teleurstelling TOP, en bedankt voor de reactie.:D

Bekijk in context

5 Reacties 5
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé Johnny, welkom op het forum! Vervelend zeg, dat de sim niet werkt. Heb je deze ook al eens in een ander toestel geprobeerd? Als het daar ook niet in werkt, is mogelijk de sim defect. In een Vodafone winkel kunnen we de simkaart dan voor je omruilen.
Johnny
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Sido,
 
Ik ben zeer goed geholpen bij de Vodafon winkel in het centrum van Hengelo en wil een groot compiment hier op de Site achterlaten, bleek mijn Simkaart echt stuk te zijn en dit kwam nooit of niet veel voor.
Gelukkig gelijk een nieuwe kaar gekregen en zit nu echt te genieten van mijn nieuwe telefoon.  Echt een aanrader voor iemand die niet veel geld wil of kan uitgeven maar wel gebruik wil maken van de nieuwste techniek ik ben een echte Android man maar met mijn nieuwe laptop met W8 vond ik het ook tijd voor een nieuwe telefoon met W8 en tot nu geen teleurstelling TOP, en bedankt voor de reactie.:D
fred109

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn eigen toestel is buiten de garantie net overleden terwijl mijn Vodafone sim only nog loopt. Kan ik mijn simkaart in de deze prepaid Vodafone huawei w1 stoppen en werkt dit vervolgens?

Groeten Fred
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Johnny, dankjewel voor het compliment! Leuk om te lezen 😄 Ook fijn dat je toestel je zo goed bevalt. Als je tijdens het leren kennen van je toestel nog goede tips en tricks tegenkomt, deel ze dan vooral op dit forum...!
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
fred109, welkom op het forum! Op toestellen in combinatie met een prepaidpakket zit een simlock, waardoor deze alleen met Vodafone prepaidkaarten werken. Je kunt zo'n toestel dus niet met een abonnementssimkaart gebruiken. Je kunt de simlock wel laten verwijderen, maar binnen het eerste jaar na aanschaf zijn daar kosten aan verbonden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic