Rolf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huawei 35830 Mifi - Geen internet

Ten eerste ik begrijp geen klote van dit forum! ik zou niet weten waar ik een bericht moet plaatsen. Dus deze vraag zal wel verkeerd staan, als de moderator dit ff op de juiste plaats kan zetten binnen dit forum is iedereen weer blij. Maar ik ben hier niet om te klagen maar om een vraag te stellen.

Ik heb dus een Huawei 35830 Mifi en als ik daar mn vodafone simkaartje in doe dan krijg ik geen internet. Ik heb alle mogelijke APN's gebruikt en alle wachtwoorden die op internet te vinden zijn maar ik kom maar niet online. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? moet ik iets speciaals invullen / checkbox invullen?
Alvast bedankt!
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Post verplaatst naar Mobiel Breedband - Modems.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hoi Rolf, welkom op het forum.
 
Wat meer info zou zeker helpen om jou weer van goed advies te voorzien.
 
Je spreekt over je SIM, heb je het over prepaid of abonnement.
Indien het een abonnements-SIM betreft, welk abonnement hangt er aan? En zakelijk of particulier?
 
Heb je de Huawei bij Vodafone gekocht of ergens anders?
 
Heb je je SIM al eens in een ander apparaat geplaatst en gekeken of je dan wel internet-verbinding krijgt?
 
Welk apparaat probeer je via de Huawei online te laten gaan en hoe zet je de verbinding tussen dat apparaat en de Huawei op?
 
Kortom, vele vragen die je eigenlijk zelf al had kunnen beantwoorden om het de medeforumbezoekers makkelijker te maken om jou te helpen.
 
We zien je antwoorden wel verschijnen, hopleijk kunnen we je dan wel helpen.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic