tjeerdgiesbers

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc one m7 met roze/paarse foto's..

Mijn m7 maakt rose paarse fotos met minder licht nou zou dat een fabrieksfout zijn. Wat te doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tjeerdgiesbers ,

Het beste wat je kunt doen is het toestel ter reparatie bieden omdat dit en hardware defect is. Voordat je het toestel ter reparatie stuurt maar wel even van je data op het toestel en back up.
Meer kan je niet doen, natuurlijk en Instagram filter erover heen bewerken alleen dat wil je ook niet alleen ;).
Helaas kan alleen de winkel je verder helpen met je probleem.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tjeerdgiesbers ,

Het beste wat je kunt doen is het toestel ter reparatie bieden omdat dit en hardware defect is. Voordat je het toestel ter reparatie stuurt maar wel even van je data op het toestel en back up.
Meer kan je niet doen, natuurlijk en Instagram filter erover heen bewerken alleen dat wil je ook niet alleen ;).
Helaas kan alleen de winkel je verder helpen met je probleem.
tjeerdgiesbers
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
maar volgens mij heb ik zo'n vervangend toestel pakket, ik heb een vodafone red abonnement, hoe gaat het dan te werk?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tjeerdgiesbers ,

Kijk even in My Vodafone of op je contract of jij ook gebruik kunt maken van VTS. Als dit het geval is kun je hier alle stappen volgen. In jou geval als het toestel is gekocht bij en Vodafone winkel of via de online webshop en de schade niet door jou is veroorzaakt kijk dan bij de 3e optie zo kan bijvoorbeeld en koerier je defecte toestel ophalen en krijg je ook en vervangende tijdelijk toestel mee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic