Brammenting

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc m8s muziek valt uit

Als ik op mijn motor rij en heb mijn oortjes in. Dan valt mijn muziek uit tijdens het rijden.
Maakt niet uit of ik iets aan het streamen ben of afspeel via media player(mp3). opeens valt dan de player uit. (3fm app bijvoorbeeld of fm Nederland)
Als mijn gsm gewoon ligt heeft hij nergens last van. Alleen als ik ga rijden.
10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je de telefoon in een bescherm hoes zitten? Zodat er niks tegen aan kan tikken waardoor het stopt.
Brammenting
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb geen beschermhoes erop zitten. (Wel achter cover) Misschien is dat wel de oplossing. Ga het in ieder geval proberen.
Bedankt
Anonymous
Niet van toepassing
Tevens maybe nog iets: als ik muziek luister, staat mijn scherm uit. Deze heb ik vergrendeld staan met een wachtwoord waardoor per ongeluk tikken tegen het scherm ook niet mogelijk is.
Tevens als je aan het stressen bent onderweg, springt de telefoon continu van netwerk paal naar netwerk paal waardoor het soms kan voorkomen dat er even geen verbinding is.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Brammenting heb je de tips van steven- al uit kunnen proberen? Hoe gaat het nu?
Brammenting
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het uitgeprobeerd. Met ander hoesje maakt niet uit, valt nog steeds weg.
Maakt niet uit of ik stream of gewoon mp3 afspeel.
Het vreemde is me vandaag wel opgevallen. Als ik gewoon onder de 80km per uur rij. Dan is er niks aan de hand. Maar als ik harder rijdt dan valt het gewoon weer uit. ( Had van morgen gewoon mp3 geluisterd) .
Anonymous
Niet van toepassing
Bij het streamen vermoed ik dat dit heeft te maken met het verplaatsen tussen de netwerk palen waardoor er telkens een nieuwe verbinding gezocht wordt. Echter durf ik je dit niet met zekerheid te vertellen omdat ik niet stream terwijl ik onderweg ben. Kan het wel vanavond een keer voor je uit proberen aangezien ik een HTC one m9 heb. Alleen reis ik dan per trein en ik weet dat er een paar deadlines spots zijn maar zal het dan op het overige traject voor je proberen. Welke streaming app gebruik je?
Brammenting
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik soundcloud of 3fm app.
Alleen gisteren had ik mp3 op staan van 538 dance.
Heb zelf motion launch uitgeschakeld. Maar heb nog steeds hetzelfde probleem
Anonymous
Niet van toepassing
Zal het morgen eens proberen via sound om te zien wat er gebeurd. Zal op de terug weg de 3FM uit proberen. Hopelijk komen we er op deze manier achter.
Brammenting
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem opgelost....
Heb de oordopjes van mijn vriendin gebruikt. Nu heb ik nergens meer last van. Blijf gewoon streamen en muziek luisteren. Dus ligt aan de stekker die geen goed contact maakt. Jammer want de oordopjes van de HTC zit wel fantastisch geluid in.

Bedankt allemaal
Anonymous
Niet van toepassing
Ja vond het al raar, heb meerdere malen namelijk gestreamt maar had nergens last van. Zelfs verschillende trajecten uitgeprobeerd. Maar top om te lezen dat het de oordopjes waren en opgelost dus is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic