kingsnoopy

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc One Kitkat update

Update: door

Hallo, weet iemand al wanneer de update naar Kitkat uitgerold wordt?
Hallo, weet iemand al wanneer de update naar Kitkat uitgerold wordt?
14 Reacties 14
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @kingsnoopy ,

Allereerst welkom op het forum ! 😄
Ik ben@netwerkfreak , net als jou een klant van Vodafone.
Dit is een forum voor gebruikers, dus inside information ga je hier ook niet krijgen.
Maar probeer dit 😄
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé kingsnoopy,

Ik heb het intern even voor je uitgezet. Wellicht kan ik wat informatie verkrijgen. Als dit zo is zal ik het laten weten in dit topic:).
kingsnoopy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou super zijn.... Thanx alvast...
kranenkrans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden (rond 6 maart) de Android 4.4.2 KitKat upgrade ontvangen voor mijn HTC One. Sindsdien een dramatisch batterijverbruik. De batterij houdt het nog geen halve dag vol. Verder merk ik dat de telefoon heel veel tijd nodig heeft om weer op te laden. Ik gebruik daarvoor de originele oplader. Na 5 uur is hij nog maar tot 60% opgeladen. Vóór de upgrade naar Kitkat was de telefoon in ongeveer 2 uur opgeladen, en kon ik er ruimschoots de hele dag mee doen. Door op internet te zoeken ben ik er achter gekomen dat de upgrade in Engeland is uitgesteld door Google. Eén van de problemen lijkt te zijn dat er iets met de camera is, waardoor het Operating system continu alle apps die een camera gebruiken wordt belast. Om die reden heb ik voorlopig Skype van mijn telefoon gegooid. Geen idee welke apps nog meer in aanmerking komen om voorlopig te verwijderen. Ik hoop dat het probleem snel is verholpen, en dat er een upgrade naar 4.4.3 komt. Tot die tijd zou ik iedereen willen aanraden om de upgrade niet te installeren. Vraag aan Vodafone is of zij al inside informatie hebben hoe dit wordt opgepakt door google en/of HTC.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @kranenkrans ,

Dat je de update geïnstalleerd is en dat deze en drama wist je niet zo 1 2 3...
Je kunt natuurlijk als je wilt en reset maken van je toestel. Doe je dat? Maak dan eerst wel en back up via HTC Sync Manager zodat je daar in ieder geval en back up hebt gemaakt die je later weer op je toestel kan plaatsen, waarschijnlijk worden apps niet opgeslagen en verwijderd tijdens en back up. Op de volgende pagina vindt je meer over HTC Sync Manager, http://www.htc.com/www/software/htc-sync-manager/?section=Overview

Helaas weet ik geen datum voor en nieuwe update voor de HTC One van Vodafone.
Maar wel in ieder geval bedankt dat je ook andere gebruikers hiervoor waarschuwt!
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Is al bekend wanneer de HTC one X hem krijgt de one X plus niet dat weet uk omdat daar een andere prosesor in zit.maar in de USA zijn ze beZig met kitkat voor de HTC one X zou hier graag iets over willen horen.weet dat ze er daar nu mee aan de gang zijn om het snel klaar te krijgen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @vannelle ,

Amerikaanse en Europese (Nederlandse) updates verschillen vaak best veel van elkaar af.
Ik zelf weet helaas niet of die update binnenkort komt of pas later. Dit kan en moderator navragen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik heb nagevraagd of er een bugfix komt voor Android 4.4.2 KitKat en of er problemen bekend zijn.
Ook heb ik nagevraagd wanneer de update komt voor HTC one X

Zodra ik meer weet horen jullie het 🙂
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Arina ,

Misschien helpt dit:
http://www.htc.com/uk/go/htc-software-updates/
Als vodafone uk hem heeft, heeft nederland hem een week later

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik vraag het toch liever zelf na aan de verantwoordelijken bij Vodafone, dan weten we het zeker 😉

Voor de HTC one X staat nog niets op de planning, dus wanneer de update komt is niet bekend.

De kitkat update is teruggetrokken vanwege Wifi issues, het camera issue is bij ons niet bekend. Maar gezien het teruggetrokken is kunnen we ervan uit gaan dat er weer een nieuwe versie in de maak is. Wanneer deze komt is helaas ook nog niet bekend.
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Er zijn apps waarmee je van je apps een back up kunt maken hopelijk werkt het 😉
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik weet dat er tussen USA en europa soms verschillen ijn, kan het artikel jammer genoeg niet meer vinden o snel maar daar werd ook gezegt dat het nog niet bekent is wanneer hij naar Europa enz komt, in 98% van de gevallen wel.Het is alleen jammer voor de HTC one x plus bezitters die krijgen hem niet omdat nvidia even uit mijn hoofd niet mee werkt omdat er in de one plus een andere proccesor in zit.Maar daar zijn ze iig druk met kitkat voor de htc one x mee bezig.hoop ook echt dat hij komt anders was het mijn laatste HTC na 10 jaar denk ik.o snel en geen updates meer voor het toen vlaggenschip van htc. alleen daarna kwam het ene na het andere model uit ik had net de htc one x week later kwam de htc one x plus maar omruil actie kwam er niet terwijl voor een ander model er wel een omruil actie was die konden hun telefoon o inleveren en kregen de nieuwe htc one x.Begrijp me niet verkeert ik vind het een heerlijk toestel ook al begint de mijne nu ook wifi probleemjes te krijgen ;-(. maar de telefoon zelf is super..net als de htc hd2 was ook een fijn toestel,orgineel een windows foon maar inmiddels een andriod 😉 en werkt nog vele malen beter ondanks dat is al oud is/.maar goed afwachten dus.

thnks voor het navragen Arina
vannelle

Gedreven Liefhebber
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dat kan kloppen dat er nog niets op de planing staat. in de USA ijn ze er nu mee bezig dus is ook nog niet klaar ;-).maar zal geen maanden meer duren voor kitkat voor htc one x daar klaar is 😉

gr vannelle
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @vannelle ,

Ja las wat op de Amerikaanse tech sites dat nvidia stopt met het mee updaten. Helaas nog steeds zijn de Amerikaanse en Europese protocollen verschillend en ook de providers in Amerika gebruiken en andere techniek.
En gelukkig is @Arina zo lief voor je om dit na te vragen ;)!
En tja het ligt er maar aan hoelang ze erover doen voor al die updates moet natuurlijk ook getest worden of het geen sporen bevat van enige bugs of overige.

Hopelijk heb je en update binnen binnenkort en anders later.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic