raymond

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc Hero Rom Upgrade

Hallo,ik heb een HTC Hero met een Vodafone simlock en abonnement.Van de HTC website heb ik met het serienummer van het toestel een rom upgrade kunnen download.Deze : \HTC Hero\RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exeAls ik hem probeer te installeren krijgen ik de onderstaande foutmelding :FOUT : IMAGE FOUTVia google vind ik : Nederlandse Upgrade voor HTC Hero staat online ! | AndroidworldIs het zo dat ik de rom upgrade niet kan doen, omdat het toestel Vodafone branded/locked is ?groetenRaymond
5 Reacties 5
webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooi op tijd, dit is een upgrade van November 2009, binnenkort komt er, als het goed is, een upgrade naar Android 2.0 of 2.1
raymond
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mooi op tijd, dit is een upgrade van November 2009, binnenkort komt er, als het goed is, een upgrade naar Android 2.0 of 2.1



OK maar nu antwoord op mijn vraag, kan je deze update gewoon doen of moet er een speciale Vodafone HTC update zijn ?
webpatrick

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je hebt met het serienummer van je toestel de ROM kunnen downloaden, dus ik neem aan dat deze geschikt moet zijn.

Ik zou het even aan Vodafone vragen via Klantenservice, niet via dit Forum, hier reageert bijna niemand van Vodafone op vragen als deze. Ik vraag me eigenlijk af waarom Vodafone dit forum heeft gelanceerd, als ze er zelf niet reageren op vragen van gebruikers.
HeggeT

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste ‘webpatrick’,

Graag wil ik reageren op je post.

Het feit dat moderators niet direct antwoord geven is geen onwil. Het Vodafone forum is namelijk niet bedoeld als persoonlijke klantenservice, maar gaat uit van het principe ‘klant helpt klant’.

In de ‘Voorwaarden en Regels’ staat dan ook het volgende:

Gebruik van het forum

Het forum biedt een platform waar klanten met elkaar in contact kunnen komen betreffende technisch gerelateerde VF diensten en producten. Dit forum zal onder het toeziend oog staan van Vodafone waarbij Vodafone zo min als mogelijk zal ingrijpen op het forum. Dit houdt in dat het Forum bedoeld is als een platform waar klanten en niet klanten met elkaar in contact kunnen komen betreffende technische onderwerpen zoals hun toestel, Mobiel Internet etc. Aangezien het Forum team geen specifieke gegevens betreffende jouw mobiele aansluiting kan bekijken is het Forum niet geschikt voor account specifieke vragen. In geval van account specifieke vragen kun je een mail sturen via: de Help / Service en Contact pagina.

Om toch in te gaan op de vraag van ‘Raymond’:

Vodafone levert in Nederland geen HTC Hero toestellen met Vodafone software. Waarschijnlijk gaat het hier dan om een reguliere HTC Hero of om een eventueel in het buitenland verkregen Vodafone HTC Hero.

Wij kunnen daarom ook geen informatie geven mbt de ROM updates voor dit type toestel.

Met vriendelijke groet,
Twan
Vodafone Forum Team
Framoes

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone levert in Nederland geen HTC Hero toestellen met Vodafone software. Waarschijnlijk gaat het hier dan om een reguliere HTC Hero of om een eventueel in het buitenland verkregen Vodafone HTC Hero.

Wij kunnen daarom ook geen informatie geven mbt de ROM updates voor dit type toestel.

Met vriendelijke groet,
Twan
Vodafone Forum Team



Dan is mijn vraag wanneer de OTA update voor de HTC Magic komt. Die wordt namelijk wel Vodafone branded (met vodafone software geïnstalleerd) geleverd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic