Masco

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc Desire Update Froyo 2.2

Zoals al bij vele bekend zal zijn, is vandaag de uitrol gestart van Froyo voor de HTC Desire (http://www.androidworld.nl/36018/froyo-voor-desire-is-aan-het-uitrollen/) maar omdat mijn telefoon bij Vodafone vandaan komt, heb ik hem nog niet mogen ontvangen is er wel bekend wanneer Vodafone de Froyo update er uit gooit voor de HTC Desire?
228 Reacties 228
JasperBeckering

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vraag me ook af of er nog een RUU update komt. Ik heb de 360 update niet gekregen (waarschijnlijk omdat ik toen in het buitenland was), maar ik heb ook nog niet de Froyo update gekregen. Terwijl ik daar toch al heel wat tijd naar uit aan het kijken ben. Heeft iemand al een verschil gezien met de HTC versie?
JasperBeckering

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
RhA heb jij je update al binnen? Ik heb de telefoon pas sinds halverwege juni, dus ik zal bij de late kopers horen, maar ik vraag me af hoeveel mensen de update nog niet hebben gekregen
JasperBeckering

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de update nu binnen en ik geloof dat hij geïnstalleerd is....de telefoon zegt het in ieder geval en de video heeft inderdaad een hogere resolutie, maar verder ziet het scherm er precies uit als voorheen....dus ik weet niet of het nu in zijn geheel geïnstalleerd is of niet
Barbara

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

RhA heb jij je update al binnen? Ik heb de telefoon pas sinds halverwege juni, dus ik zal bij de late kopers horen, maar ik vraag me af hoeveel mensen de update nog niet hebben gekregen



Mocht je hem nog niet hebben kun je hem ook handmatig proberen binnen te halen.Ga naar: Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware-updates


Ik heb de update nu binnen en ik geloof dat hij geïnstalleerd is....de telefoon zegt het in ieder geval en de video heeft inderdaad een hogere resolutie, maar verder ziet het scherm er precies uit als voorheen....dus ik weet niet of het nu in zijn geheel geïnstalleerd is of niet



Ga naar: Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware-informatie.Daar kun je zien of de 2.2. versie is geinstalleerd
ronuitbest

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allemaal, Ik krijg de melding dat de update gedownload is, maar bij het installeren gaat het mis: De telefoon start op een bepaald moment opnieuw op en er gaat een voortgangsbalkje lopen met een icoontje dat lijkt op uitpakken van het bestand. Op zo'n 20% (schatting) springt het scherm op een android-logootje met een oranje uitroepteken en dan doet de telefoon helemaal niets meer. Ik kan dan de aan/uit knop indrukken en zit dan in ClocckworkMod Recovery v2.5.0.1 met als eerste optie 'reboot'. Onderaan staan meldingen van de update: Finding update package... Opening update package... Verifying update package... E: failed to verify whole-file signature E: signature verification failed Installation aborted. Waar kan dit aan liggen en wat kan ik doen? Gr. Ron
GhostDog

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn branded Desire sinds 7 september, maar daar staat nog 2.1 op. Ik heb geen melding van een update gehad, en krijg deze ook niet als ik handmatig controleer op Systeemsoftware-updates, zoals hierboven aangegeven. Hoort dit zo, of kan ik er zelf iets aan doen?
kameeltje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gisteren de update gedraaid, 2.2 + updat van HTC sense. vandaag grote problemen met de agenda's. Er stonden geconfigureerd een agenda van gmail,exchange, en PC sync. de pc sync werd niet gebruikt. Na de update is de gmail agenda leeg en staat deze in de pc sync agenda, tot overmaat van ramp, zijn er agendapunten over gezet van de pc sync naar de exchange agenda waardoor deze in de zakelijke agenda zijn gekomen. Normaal lukt het niet om een agendapunt over te zetten van de ene agenda naar de andere maar de update heeft het voor elkaar gekregen.Kent iemand een programma om agendapunten over te zetten?
MarkvdLinden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds deze week mijn Desire (na 7 weken EINDELIJK) binnen. Echter kan ik deze niet naar froyo updaten, als ik de software update handmatig controleer krijg ik de melding dat mijn telefoon up to date is. Dit terwijl ik er toch echt android 2.1-update1 op het staan. Kan iemand mij hiermee helpen?
albatros

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds gisteren de HTC Desire met 2.1 versie erop, als ik op updates check dan zegt ie dat de telefoon up to date is. Hoe krijg ik de 2.2 versie geinstalleerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic