marco_sire

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Houdbaarheid Vodafone Altijd (10Gb)

Beste Vodafone-mensen,
 
wat mij niet geheel duidelijk is, is het volgende:
 
als ik via F&F-actiepagina een Vodafone Altijd 10 Gb contract neem voor 2 jaar, wat gebeurt er dan na die 2 jaar?
Loopt dit contract gewoon door INCLUSIEF die 10Gb en INCLUSIEF de actieprijs?
 
Marco. 
7 Reacties 7
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi marco_sire,

De duur van de actie is geldig tot het moment dat het contract wordt beëindigd of verlengd. In het geval van een verlenging gelden de actievoorwaarden die voor het nieuwe contract van toepassing zijn en daarmee vervalt je huidige actie.
marco_sire
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Melanie, bedankt voor je snelle reply.
 
Dan nog een aantal vervolgvragen:
1)
kan ik je belofte dat het contract ná 2 jaar onder dezelfde voorwaardes stilzwijgend doorloopt ergens online/in het nieuwe contract terugvinden?
 
2)
ik lees dat er veel problemen waren toen deze abonnementsvorm net nieuw was:
a) zijn de problemen nu opgelost?
b) moet je zelf op myvodafone.nl nog Blox aan- of uitzetten?
 
3)
 
ik heb nu een Basis-2 35, Blox Internet abonnement:
a) wat is de internetsnelheid van dit abonnement?
b) wat is de internetsnelheid van Vodafone Altijd 10 Gb?
 
4)
is tethering toegestaan met Vodafone Altijd 10 Gb?
 
Ik wacht met spanning op je antwoord!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi marco_sire,

Ik geef je ook even puntsgewijs antwoord
1) Je kunt het zelf op de F&F website terugvinden onder het kopje veelgestelde vragen.
2a) Wat bedoel je precies met problemen? Er zijn bij ons geen problemen bekend.
2b) Als je een abonnement kiest met bepaalde toevoegingen (BloX) dan worden deze bij het aansluiten van je nieuwe abonnement toegevoegd. Je kunt later eventueel zelf nog BloX aansluiten die beschikbaar zijn voor jouw abonnement in My Vodafone. De kosten van deze BloX komen dan uiteraard bij je maandelijkse abonnementskosten.

3a) Voor de internetsnelheden behorende bij bepaalde abonnement kun je op vodafone.nl kijken. Ik weet niet wanneer precies je jouw Basis-2 abonnement hebt aangesloten. De specificaties van onze "oude abonnementen" kun je hier terugvinden: http://voda.fo/ne/h12ac
3b) Voor meer informatie over het Altijd abonnement kun je hier kijken: http://voda.fo/ne/zf1kk Indien je graag meer algemene informatie wilt lezen over de snelheid van ons netwerk: http://voda.fo/ne/z5neu

4) Dit is toegestaan. Houd wel rekening met de hoeveelheid data die je dan verbruikt en de eventuele kosten als je meer verbruikt dan je bundel.

Als je meer klantspecifieke vragen hebt dan die ik je helaas door te sturen naar onze klantenservice. Wij zijn eventueel ook bereikbaar via Facebook en Twitter. Ook hier kun je specifieke vragen stellen.
marco_sire
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi melanie,
 
bedankt weer voor je uitgebreide reply.
 
1) is duidelijk
 
2a) zie http://forum.vodafone.nl/t5/Iphone-5-iOS6/Nu-opeens-iPhone-5-met-onbeperkt-internet/m-p/31412#M456 en http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnement/Informatie-Extreem-veel-Internet-10-GB-Coulancebeleid-voor/td-p/35362
Toen dit abonnement net werd geintroduceerd wisten er weinig KS-medewerkers vanaf. En bij het aansluiten ging het ook regelmatig mis. Ik begrijp dat die problemen nu verleden tijd zijn?
 
2b) bij veel (nieuwe en bestaande) klanten was niet duidelijk te achterhalen welke Blox er nu aan stond en of dat zij daadwerkelijk recht hadden op 10Gb per maand. Inmiddels is er wel een Blox die duidelijk aangeeft dat je Vodafone Altijd 10Gb hebt?
 
3a) mijn contract heb ik ongeveer 3 jaar geleden afgesloten. Ik kan aan de hand van jouw link niet duidelijk afleiden welk abonnement ik toendertijd heb afgesloten en welke snelheid daarbij hoorde.....kan je dit verduidelijken? Ik vind het belangrijk om te weten of ik er qua snelheid op vooruit ga: anders kan ik net zo goed mijn goedkope huidige contract stilzwijgend laten doorlopen.
 
3b) is duidelijk
 
 
4) is duidelijk
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé marco_sire,

Er is inderdaad een BloX zichtbaar, die aangeeft dat je 10 GB hebt. Dit is de 'Internet Maximaal'' BloX. Voor punt 3a wil ik je vragen om even contact op te nemen via Twitter/Facebook?Hyves. Je vraag is te specifiek voor het forum, vandaar:).

marco_sire
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben ik toch wel nieuwsgierig of de overzetting nu goed is gegaan. Op mijn online rekening zie ik nu staan:
 
 
Abonnement
SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 37 euro


Internet Maximaal Pakket € 0,00 
Extra's
Web 1 GB Zorgeloos SMS   Waar ik voor had gekozen was:Bel, SMS en Web Altijd met 10Gb internet. Dat laatste zie ik dus nergens vermeld staan........ik zie alleen 1Gb staan. Klopt het nu?
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hi MArco,

Die 10GB zit in het Maximaal Paket er wordt gewerkt aan een oplossing in My Vodafone om de bundel beter zichtbaar te maken.

Je kunt een datateller app downloaden om je verbuik voorlopig te meten. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic