Hoi
marco_sire, Ik geef je ook even puntsgewijs antwoord
1) Je kunt het zelf op de F&F website terugvinden onder het kopje veelgestelde vragen.
2a) Wat bedoel je precies met problemen? Er zijn bij ons geen problemen bekend.
2b) Als je een abonnement kiest met bepaalde toevoegingen (BloX) dan worden deze bij het aansluiten van je nieuwe abonnement toegevoegd. Je kunt later eventueel zelf nog BloX aansluiten die beschikbaar zijn voor jouw abonnement in My Vodafone. De kosten van deze BloX komen dan uiteraard bij je maandelijkse abonnementskosten.
3a) Voor de internetsnelheden behorende bij bepaalde abonnement kun je op vodafone.nl kijken. Ik weet niet wanneer precies je jouw Basis-2 abonnement hebt aangesloten. De specificaties van onze "oude abonnementen" kun je hier terugvinden:
http://voda.fo/ne/h12ac3b) Voor meer informatie over het Altijd abonnement kun je hier kijken:
http://voda.fo/ne/zf1kk Indien je graag meer algemene informatie wilt lezen over de snelheid van ons netwerk:
http://voda.fo/ne/z5neu 4) Dit is toegestaan. Houd wel rekening met de hoeveelheid data die je dan verbruikt en de eventuele kosten als je meer verbruikt dan je bundel.
Als je meer klantspecifieke vragen hebt dan die ik je helaas door te sturen naar onze klantenservice. Wij zijn eventueel ook bereikbaar via Facebook en Twitter. Ook hier kun je specifieke vragen stellen.