TvL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hotspot op Motorola One Vision niet mogelijk

Ik krijg op mijn Motorola One Vision in het menu "Instellingen/Netwerken en Internet" geen menukeuze "Hotspot & Thetering" en kan daarom geen hotspot aanzetten. Al van alles geprobeerd, zonder succes.

Iemand enig idee?

Screenshot_20240515-224226.png

Alvast bedankt voor uw reactie.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3314Posts
  • 977Oplossingen
  • 1084Likes

Hi @TvL, welkom hier. 

Wat onhandig dat je op jouw Motorola One Vision geen mobiele hotspot kan aanzetten. Normaliter zou dat, zoals je zelf al aangeeft, moeten kunnen via instellingen - netwerk en Internet - Hotspot &Thetering. Had je deze optie eerder wel in jouw toestel en kan het zijn dat het nu recent niet meer aanwezig is na een nieuwe software update? Een aantal dingen wat je in zo'n situatie kan testen. Heb je de meest recente software op je toestel? Zo niet, dan kan je deze bijwerken. Herstart voor de zekerheid ook altijd even je toestel. Heb je toevallig de simkaart ook al in een ander toestel getest? Zo ja, en als je daar wel de optie hebt om een mobiele hotspot aan te zetten dan kan je nog eens proberen om je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Vergeet dan niet een back-up te maken van je toestel. Is de optie dan nog steeds niet aanwezig, dan zou ik je adviseren om even contact op te nemen met Motorola zelf hierover. Mogelijk dat zij meerdere meldingen hierover binnen hebben gekregen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic