jmeuwissen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hopeloos

Na ongeveer 15 jaar trouwe klant te zijn geweest bij Vodafone komt hier waarschijnlijk spoedig een eind aan doordat Vodafone niet in staat is om een simkaart te activeren. Het probleem is bekend: er zijn een aantal simkaarten aangevraagd en hierdoor lijkt het systeem op hol te zijn geslagen waardoor één van de simkaarten gereset moet worden door de ICT-afdeling. Echter hoor ik constant dat het probleem is geescaleerd en dat ik binnen 5 werkdagen of 2 werkdagen hierover geïnformeerd wordt.

Een foutje kan gebeuren, maar twee maanden is mij echt te lang en heb er geen hoop meer op dat het probleem daadwerkelijk verholpen gaat worden via de klantenservice van Vodafone. Weet er bij dit forum misschien iemand die binnen Vodafone Mobiel wel in staat is om klachten en problemen op te lossen? Mijn schoondochters hebben al aangegeven dat dit waarschijnlijk alleen via social media opgelost kan worden, maar hier ben ik zelf niet zo dol op. Gelukkig zijn zij hier wat handiger mee ;). Hopelijk kan het probleem al opgelost worden door het hier op het forum te plaatsen.
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
jmeuwissen, welkom op het Forum van Vodafone. Ik begrijp dat dit een hele lastige situatie is. Helaas kunnen we je via het Forum niet helpen met dergelijke zaken. Zie onze huisregels om te lezen ('Regels voor het starten van een nieuw topic'). Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic