xNajouax

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoog bedrag internet bij kopje ' Kosten op Reis ' + vragen over Fair Use Policy

Op dit moment loop ik stage in Schotland en ik zal begin september weer terug naar Nederland gaan.
Zoals velen heb ik speciaal een abonnement afgesloten die mij de mogelijkheid gaf in het buitenland zonder te veel zorgen gebruik te kunnen maken van internet en netwerk. Na het bericht van gisteren over de Fair Use Policy heb ik een aantal vragen:

- Vanaf welk moment kijken jullie naar mijn verbruik om in te schatten of het 'onredelijk' is?
- Omdat ik pas in september weer in Nederland zal zijn, zal mijn verbruik waarschijnlijk als 'onredelijk' worden gezien. Hoe hoog zullen de kosten zijn die daarvoor in rekening worden gebracht?
- Als ik vanaf september weer in Nederland woon, zal mijn verbruik weer 'redelijk' zijn. Zullen de extra kosten vanaf dat moment voor mij dan ook verdwijnen?

Door het bericht van de Fair Use Policy heb ik mijn profiel vandaag weer eens bekeken na lange tijd en ik schrok heel erg van een bedrag wat bij het kopje 'Kosten op Reis' stond. Bij inkomende gesprekken, uitgaande gesprekken, en sms staat allemaal een bedrag van 0 euro ingevoerd. MAAR als ik bij internet kijk, staat er een bedrag van 1689,60 euro!?
- Waar komt dit bedrag vandaan? Is dit een bedrag wat ik moet betalen, of is het een bedrag wat aangeeft tot hoe hoog mijn internetkosten mogen oplopen? Ik blijf elke maand binnen mijn bundel. En ik heb ook een datalimiet opgesteld van 60,50 euro buiten mijn bundel, dus ik snap niet wat het hoge bedrag van 1689,60 euro betekent

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen!
Ik heb vandaag meerdere malen de klantenservice gebeld, en ik krijg elke keer het bericht dat deze 'dienst op dit moment niet beschikbaar' is.

Met vriendelijke groet,
Najoua
2 Reacties 2
Protect

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idd. Ik schrok er ook van. Beleid is mij ook niet duidelijk.
Mijn dochter heeft me erop attent gemaakt. Zij heeft ook dit probleem, omdat ze voor langere tijd in het buitenland zit.

Dus Vodafone. Graag duidelijkheid over de spelregels.
Tineke
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Protect, ik begrijp dat je hier vragen over hebt. Gelukkig staan de antwoorden over de Fair Use Policy vermeld in dit topic. Wat betreft de kosten die je nu hebt kunnen nog niet van de Fair Use Policy komen. Via het Forum kunnen we niet inzien waar deze wel vandaan komen. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic