marselaar

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Home Screen na herstart terug naar default

Sinds de recente Oreo update op mijn branded toestel is na iedere herstart de indeling van mijn homescreen en het appscreen weer terug naar default. Oftewel, ik heb weer de Google search balk in beeld en op het tweede homescreen staat de Vodafone Start widget en snelkoppeling naar MyVodafone.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Met Samsung Support kom ik er niet uit. Zij raden mij aan de Vodafone apps te verwijderen en het nogmaals te proberen. Dit lukt wel met de MyVodafone app maar Vodafone Start is niet verwijderbaar. Meer Vodafone klanten hier last van?

Speelt bij mij op een Galaxy S7 Edge.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
marselaar
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Klantenservice verwees mij terug naar dit forum. 😉

Scherm kalibreren lijkt me meer hardwarematig en dit is een software probleem. Maar kan ik nog meenemen voor de factory reset.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi marselaar

Ik ben dan wel geen Samsung expert maar heb je al een keer je scherm gekalibreerd? (voor uitleg, even google)
En anders zou ik naar een Vodafone(Ziggo) winkel gaan of naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Mocht je hem online hebben gekocht dan zou je het nog kunnen proberen bij een GSM winkel in de buurt, mocht er geen Vodafone(Ziggo) winkel in de buurt zitten. Als dat helemaal niets gaat opleveren dan kan je het beste de klantenservice bellen van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/index.shtml#abonnement

Wachten op een Vodafone Moderator kan ook maar die lopen al veel berichten langs en misschien is het op bovenstaande manier sneller opgelost. Zo niet, dan toch wachten op een Moderator.
marselaar
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Klantenservice verwees mij terug naar dit forum. 😉

Scherm kalibreren lijkt me meer hardwarematig en dit is een software probleem. Maar kan ik nog meenemen voor de factory reset.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Laat maar weten of je er uit bent gekomen en of uiteindelijk een Factory Reset heeft geholpen?!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt met het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen? Je zou ook eventueel nog een hard reset kunnen proberen marselaar
Laat je weten of het gelukt is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic