Hallo,
Via de website, via deze weblink:
Weblink:
https://www.vodafone.nl/feedback/index.shtml Per aangetekend verzonden brief aan:
Vodafone
T.a.v. Afdeling Klachtenafhandeling
Postbus 1500
6201 BM MAASTRICHT
Vermeld in beide gevallen:
*) Je nul-zes-nummer
*) Tijdstippen waarop je telefonisch bereikbaar bent
*) Je klantnummer
*) Je factuurnummers van de torenhoge facturen
*) dat je open staat voor een redelijke oplossing
*) dat je een schriftelijke reactie verwacht van Vodafone binnen de redelijke termijn van vier weken
*) dat je jezelf het recht voorbehoud om je klachtenprocedure voort te zetten bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dus indien Vodafone jouw klacht niet in redelijkheid en billijkheid afhandelt. Binnen de termijn van vier weken.
Let op: dit is de enige (!!!) manier om een redelijke oplossing te krijgen.
En dat gaat NIET via dit Forum dat bedoeld is voor klanten, door klanten.
Zoals je de afgelopen maand hebt gemerkt, kom je niets verder door wild om je heen te schoppen op dit Forum.
Echt geen nanometer verder !!!
Je komt alleen verder door het advies in deze posting heel zorgvuldig op te volgen.
N.B. Eventueel kun je aan Vodafone om een persoonlijke "Call Detail Record" verzoeken over een specifieke periode.
Daarop staan dan alle data-sessies, met verbruik in kiloBytes, met de zendmasten waarmee jij verbinding hebt gemaakt met je smartphone. Of liever gezegd Vodafone SIM-kaart.
Laat over een maand in dit topic weten of je een redelijk voorstel hebt ontvangen van Vodafone.
Succes !
Netwerker