Diederik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoge rekening ondanks "EU datalimiet"

Ik heb na de vakantie een hoge rekening gehad voor mobiel data in het buitenland, terwijl ik de EU datalimiet (50,-) op dat moment aan had staan.
Telefonisch is door de klantenservice toegezegd dat het teveel weer gecrediteerd zou worden, maar dat is nu een maand later niet gebeurd.
Ik probeer ook via email contact op te nemen, maar ik krijg geen respons (na 4 werkdagen). Weet iemand hier hoe ik hiermee geholpen kan worden? 
1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Diederik,

Dat is natuurlijk even schrikken. Via het forum kan ik je niet hiermee helpen omdat het een klantspecifieke vraag betreft.
Heb je een Twitter of Facebook account? Via deze media kunnen we afgeschermd alle benodigde gegevens vragen.

We helpen je uiteraard graag. Onze contactgegevens: http://www.vodafone.nl/klantenservice/


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic