Hallo, eind april 2024 zijn wij 2 weken naar de VS geweest. Op de website van Vodafone werd aangegeven dat om extra kosten te voorkomen je gebruik kan maken van "alles in 1 wereld". Er stond duidelijk vermeld dat je deze functie niet aan hoefde te zetten omdat deze al automatisch aan zou staan. Nou dat is makkelijk dacht ik.......
Na nog geen 10 minuten op JFK in New York aangekomen te zijn greeg ik de waarschuwing dat ik al op 80% van mijn data bundel zat. Erg vervelend! Ik heb onmiddelijk mijn Mobiele data uitgezet. Ik trok de conclusie dat de functie kennelijk niet aan stond dus. Dus ik proberen een SMS te sturen zoals werd opgegeven op de website ("ALLES OP REIS WERELD AAN" ) naar nummer 4000. Dit werkte dus niet. Ook niet met 0031 er voor. Dus ik dacht nou dan zal ik het wel via "Mijn Vodafone" regelen of via de App de volgende dag via een Wifi netwerk. Wat blijkt....... zowel de app als de website zijn beide niet te benaderen vanuit de VS zelfs niet met een VPN.
Teruggekomen heb ik een rekening van 79€ gekregen waar ik werkelijk helemaal niet voor terug heb gekregen.
De informatie die op de website staat is duidelijk niet correct. Vervolgens kun je hier ook niets meer aan doen omdat dat Vodafone Services niet werken vanuit het buitenland (buiten de EU)
Het zou gepast zijn als Vodafone deze kosten zou vergoeden.
Vr. Groet,
Alex