Onkie11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoeveel mobiele data bij Start XL ?

goedenmiddag,

Ik heb een Xl abonnement en volgens contract 20000 MB, echter ook mijn Vodafone staat 10000 MB. Kunt u het verschil uitleggen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3050Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Onkie11, goedemorgen en welkom hier.

Logisch dat je wilt weten waar dit verschil precies vandaan komt. Het Start XL abonnement bevat 10 GB data. Je ziet dit ook terug op onze website

 

Combineer je Vodafone met Ziggo? Dan heb je recht op de non-stop gratis Extra's. Eén van deze voordelen is dat je mobiele data wordt verdubbeld. In dat geval ontvang je dus iedere maand 20 GB. 

Als ik de bevestiging van BelSimpel bekijk, dan wordt hier gesproken over de non-stop Extra's en is de verdubbeling van de data hierin dus meegenomen. Je abonnement bij ons is net ingegaan. Neem je ook Ziggo af op jouw adres, dan zullen de Gratis Extra's binnen enkele werkdagen worden toegevoegd. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3050Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Onkie11, goedemorgen en welkom hier.

Logisch dat je wilt weten waar dit verschil precies vandaan komt. Het Start XL abonnement bevat 10 GB data. Je ziet dit ook terug op onze website

 

Combineer je Vodafone met Ziggo? Dan heb je recht op de non-stop gratis Extra's. Eén van deze voordelen is dat je mobiele data wordt verdubbeld. In dat geval ontvang je dus iedere maand 20 GB. 

Als ik de bevestiging van BelSimpel bekijk, dan wordt hier gesproken over de non-stop Extra's en is de verdubbeling van de data hierin dus meegenomen. Je abonnement bij ons is net ingegaan. Neem je ook Ziggo af op jouw adres, dan zullen de Gratis Extra's binnen enkele werkdagen worden toegevoegd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic