Juul_debeer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoelang duurt het omzetten van mijn abonnement.

Afgelopen maandag ben ik naar de winkel geweest om mijn abonnement om te zetten in een sim only voor 30 euro per maand. Nu twee dagen later kan ik er nog steeds niet mee bellen/smsen /internetten. Ik dacht dat de tijd van omzetten max 48 uur was, maar kan ik mij in vergissen? Kan iemand mij hierin helpen of moet ik gewoon nog langer wachten?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Juul_debeer ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Klanten kunnen niet in het systeem kijken wat er allemaal loopt bij het omzetten van je contract. Daar moet je echt even voor bellen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem voor je mee kijken en zeggen wat er aan de hand is (uiteraard ook te maken voor je eigen privacy). Mocht je niet willen bellen dan kan je ook altijd nog via My Vodafonemet de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Of een privé berichtje sturen naar Vodafone via Twitter en/of Facebook.

Daar krijg je in ieder geval het gewenste antwoord 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Juul_debeer ,

Wat leuk dat je weer voor ons gekozen hebt! Als je je abonnement verlengd, wordt er niks gewijzigd aan je simkaartje. Dit hoeft ook niet opnieuw geactiveerd te worden. Vreemd dus dat je niet bereikbaar bent. Heb je je telefoon sindsdien al eens uit en weer aangezet? Zo'n reset lost vaak al veel problemen op.
Mocht dit niet de oplossing zijn, dan raad ik je inderdaad aan het advies van Energieboy op te volgen en even contact op te nemen met onze klantenservice.
Juul_debeer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is opgelost, schijnbaar zat er een blokkade op mijn sim kaart. Hartstikke bedankt voor de reacties! Sharon Energieboy
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is opgelost, ik zal het topic binnenkort sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topig gesloten & gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic