Lynnie

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoelang duurt een levering van de samsung galaxy sIII?

Ik heb het besteld op de 4e, maar zie nog steeds geen verandering in de status van mijn order.
 
Ik vraag me ook bang af, of ik wel de samsung galaxy sIII zal krijgen gezien er bij de bestelling al staat beperkte voorraad. Weet iemand toevallig of vodafone zelf al bestellinge heeft geannuleerd voor de samsung galaxy sIII? Ik wil deze samsung echt niet mislopen.
 
Of duurt nummerbehoud van vodafone prepaid naar vodafone abbo zo lang? ik kom namelijk niet van een andere provider af. Dus eigenlijk zou dit toch sneller moeten gaan toch?
 
Nog geen telefoon gehad of een e-mailtje over de bestelling en levering. Heb alleen bevestigingsmail gehad bij het bestellen en verder niets meer.

Bij mijn vorige telefoon had ik die al binne 2 dagen.
53 Reacties 53
Nadia80

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zaterdag heb ik mijn Samsung Galaxy S3 besteld...   abonnement is wel al omgezet , ik heb nu nog een BB en dus een speciaal abonnement. Met als gevolg dat ik nu niks meer kan, alleen nog bellen en sms-en. Als de telefoon niet leverbaar is dan moeten ze dat erbij zetten!
Wil ik kijken naar mijn statusoverzicht werkt de pagina niet! Awesome die service! 😞
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Nadia80,

We proberen binnen 10 werkdagen je toestel te leveren. Het is natuurlijk niet handig als je in de tussen tijd geen internet meer hebt. Je kunt dit aan onze klantenservice doorgeven. Onze collega's kunnen je BlackBerry internet handmatig (tijdelijk) activeren.
3103stefano3103

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het ook mogelijk om je toestel in een vodafone zaak zelf op te halen?
Want de s3 was bij jullie niet voorradig, en mijn abbo loopt al wel.
Of kan ik ook een andere kleur kiezen die jullie wel voorradig hebben?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Indien je al een bestelling hebt geplaatst is het niet mogelijk je toestel in de winkel op te halen. Je dient dan eerst je order te annuleren voordat je in de Vodafone winkel je abonnement opnieuw kunt verlengen. Ook voor het wijzigen van een kleur dien je een nieuwe order te plaatsen.
Nadia80

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je reactie!
 
Eergisteren zou die verstuurd zijn en dat is alles wat ik weet. Orderstatus opvragen werkt nog steeds niet dus het nu maar gewoon hopen dat het goedkomt. Ik ga er vanuit dat die dan vandaag toch echt moet binnenkomen als het pakketje op 15-01 is verzonden?
 
Ivm werk had ik de klantenservice gelijk gemaild met de vraag of het tijdelijk terug gedraaid kan worden maar tot op heden nog geen reactie op gekregen. 
 
Al een week geen internet meer, ben hard aan het afkicken zo hoor 🙂
 
Nadia
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Nadia80,

na de bevestiging van verzending ontvang je het pakketje meestal de dag erna. Wanneer de eerste poging niet lukt, zal de koerier het een dag later nogmaals proberen. Als je na vandaag het pakketje nog niet ontvangen hebt, raad ik aan even contact op te nemen met de Vodafone klantenservice.
3103stefano3103

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het wel apart dat ik de s3 2 dagen eerder heb besteld dan Nadia en nog niks heb gehoord over een aflevering.......
janine0707

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb hem de 15e besteld (juist omdat er op de website een levertijd van 2 dagen stond) nu krijg ik te horen dat de toestellen niet voorradig zijn en dat ze geen idee hebben hoe lang het duurt. Beetje jammer en misleidend dit.
3103stefano3103

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik vind het belachelijk det ze bij  een artikel niet melden of die voorradig is.
Ik heb trouwens maandag gebeld en hun zeiden dat de toestellen binnen 5 tot 10 dagen zouden worden geleverd.
Morgen maar weer  ff bellen om te kijkn wat er dan gezegd gaat worden.
Ik heb het gevoel dat vodafone de toestellen eerder levert naar nieuwe klanten dan naar bestaande klanten.
Gero71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@  3103stefano3103
 
Vorige week donderdag abbo verlengd, eergisteren (dinsdag) mail gehad dat de telefoon verzonden was, vanmiddag afgeleverd.
 
Bezorger verontschuldigde zich nog dat ie niet gister was geweest i.v.m. het slechte weer. Dus heeft niets te maken met nieuw of verlengd abbo.
 
Gaat om een witte S3.
 
Trouwens wordt er op de site wel aan gegeven als een telefoon slecht leverbaar is.
Zat ook bij de iPhone 4 te kijken, viel in dezelfde prijsklasse, maar daar stond vorige donderdag bij de witte dat die slecht leverbaar was/is.
3103stefano3103

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus omdat er bij 1 telefoon een keertje stond dat die niet leverbaar was vind jij dat de site wel goed laat zien of de telefoon voorradig is?
Ik zou jou adviseren om op andere site te kijken want bij sommige staat er hoevel toestellen ze nog hebben en bij andere werken ze met kleurtje als groen oranje en rood.
Als je hier een s3 besteld dan moet je zelf de klantenservice bellen wanneer de toestel komt, is het zo moeilijk om een emailtje te sturen dat de levering iets langer duurt???
Sjonvld

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Whahaha dit ga je niet menen. ... Abbo verlengt en wat denk je huisnr 11 neeeeeeeeeeeeeeeeeee vodafone 12
Sjonvld

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
2 jaar geleden ook al mn huisnr verkeerd stond ie ook op 11 ..en als ik op de site inlog op huisnr 12 .nu 2 jaar verder precies t zelfde probleem :-):-)
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ojee! Neem even contact op met de klantenservice, misschien staat het toch nog ergens verkeerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic