Lynnie

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoelang duurt een levering van de samsung galaxy sIII?

Ik heb het besteld op de 4e, maar zie nog steeds geen verandering in de status van mijn order.
 
Ik vraag me ook bang af, of ik wel de samsung galaxy sIII zal krijgen gezien er bij de bestelling al staat beperkte voorraad. Weet iemand toevallig of vodafone zelf al bestellinge heeft geannuleerd voor de samsung galaxy sIII? Ik wil deze samsung echt niet mislopen.
 
Of duurt nummerbehoud van vodafone prepaid naar vodafone abbo zo lang? ik kom namelijk niet van een andere provider af. Dus eigenlijk zou dit toch sneller moeten gaan toch?
 
Nog geen telefoon gehad of een e-mailtje over de bestelling en levering. Heb alleen bevestigingsmail gehad bij het bestellen en verder niets meer.

Bij mijn vorige telefoon had ik die al binne 2 dagen.
53 Reacties 53
marcel08121976

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
geloof me, vodafone praat onzin!! ik ben al 4 x voorgelogen over mijn levering van dit toestel, ik ben helemaal klaar met vodafone en stap over naar t-mobile, binnen 2 dagen heb je het toestel zonder gezeik!
Dus mensen, geloof de bull**bleep** die vodafone verteld over de leveringen niet!!
Viverius

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Die van mij ligt in de loods bij GLS? Waarschijnlijk word ik morgen gebeld kreeg ik vandaag te horen. En ik heb nummers om te tracen maar dat zou nu nog niet lukken... Ik ben benieuwd. En ik geef deze info door aan onze inkopert. Friends and family behandel je zo niet.
 
fordrwd4ever

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Valt mee dat je er 1 geleverd krijg.
Ik wacht al bijna een maand, maar nog geen bericht van verzenden...
Silvia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit ook al 4 wkeen te wachten op de Samsung, growing contract Voor 2 jaar verlengd,
als Ik bel na Vodafone is hij onderweg pfff Ik woon toch niet in Afrika..
Aan  de Klantenservice heb je echt niks steeds zelfde verhaaltje,
Tjha Als Ik zo lees bij anderen is het dus een standaard antwoord,
 
 
 
fordrwd4ever

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkbaar wordt de info hier toch wel doorgespeeld naar de klantenservice..
 
Kreeg bericht dat mijn bestelling "waarschijnlijk" deze week wordt geleverd.
(+ 1 maand abonnement gecrediteerd..)
 
Zal me benieuwen..
fordrwd4ever

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gelukt, telefoon is aangekomen 🙂
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Dat is goed nieuws!
Have fun met je nieuwe toestel Man Vrolijk
Rossem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wacht al vanaf 30 september. Ze hangen daar bij de afd. Orderstatus allemaal een ander "verhaal" op. Je wordt iedere keer opnieuw een leugen op de mouw gespeld. Daar ben je dan al 15 jaar klant voor. Die Friends&Family kunnen ze beter niet doen als je niet bereid bent om te leveren. 
Nienjaah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pff, ik heb afgelopen zondag mijn galaxy s3 besteld bij een verlenging en ook nog geen mailtje over levering ontvangen, maar nu ik dit zo allemaal lees heb ik echt spijt dat ik het niet in de winkel heb gedaan. Wat een mega mega slechte service van Vodafone. ten eerste, ze zouden meteen een mail moeten sturen met de actuele levertijd. 2. ze zouden bij de mobieltjes op de site al een levertijd moeten zetten.
COMMUNICEER VODAFONE. slecht slecht. Beter dat ik mobieltje morgen binnenkrijg zoals op de site 2 werkdagen staat. Anders moet dit wellicht eens gemeld worden bij Kassa.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal!

Ik vind het rot om te horen dat jullie al lang op de S3 wachten. Een nieuw toestel wil je natuurlijk zo snel mogelijk hebben! We hebben jullie klachten gebundeld en met behulp van Stevie is dit intern doorgezet. We gaan onderzoeken of er misschien ergens iets fout gaat. Zodra we meer weten horen jullie dit uiteraad!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Het bestellen via de site is normalitier snel, echter als het toestel niet op voorraad is of lastig te verkrijgen dankzij de grote vraag er naar kan er een vertraging oplopen, echter wil je snel je toestel hebben en hij is op voorraad is de winkel meestal de beste optie
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
''Nienjaah schreef:
Pff, ik heb afgelopen zondag mijn galaxy s3 besteld bij een verlenging en ook nog geen mailtje over levering ontvangen,''

Heb je wel een bevestiging van je bestelling gehad (orderbevestiging)? De bevestiging van levering wordt namelijk pas uitgestuurd als het toestel daadwerkelijk geleverd gaat worden. Heb je het goede email adres opgegeven? Een foutje zit in een klein hoekje!:)
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Rossem, Silvia, Viverius

Hebben jullie het toestel inmiddels ontvangen? Er wordt intern gevraagd om gegevens, zodat we kunnen kijken wat er mis gaat. Hebben jullie wel de orderbevestiging ontvangen? Deze kan ook in je Spam-box zitten, kijk deze dus even na.

Ik wil jullie graag vragen om de volgende gegevens: je 06-nr, naam, adres, geboortedatum, klantnummer en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Ook hoor ik graag het ordernummer. Je kunt me dit sturen via een privébericht.

Mocht het nog relevant zijn, zie ik de gegevens wel verschijnen!
maurice1969

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik wacht al enige tijd op mijn Galaxy3, vanaf 25 december, na enige keren de klantenservice gebeld te hebben krijg je elke keer een ander verhaal te horen, ze lopen dus glashard tegen je te liegen.
Ik ben al 10 jaar klant bij Vodafone, maar als dit nog te lang gaat duren laat ik het ontbinden en ga naar een ander toe.
Ook in de vodafone winkel kunnen ze je niet verder helpen, heb je dus ook niks aan waarvoor bestaan die winkels dan, vraag je je af?
Met het abbonement omzetten waren ze vliegensvlug, maar leveren ho maar.
Vodafone moet zo lekker doorgaan, trekken ze echt klanten mee.
Ben het goed zat aan het worden!!!!!!!!!!
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Maurice,

Wat wordt er dan aan de telefoon gezegd? Is je toestel niet op voorraad of is er iets anders aan de hand?
maurice1969

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Arina,
Ze hebben van alles gezegd, de ene keer is hij niet op voorraad, de andere keer zou hij vorige week vrijdag of zaterdag geleverd worden, nou niet dus, dan zou het weer 5 werkdagen duren, ook niet dus, wacht al veel langer, nu net gebeld word er weer gezegd dat de galaxys 3 gisteren weer zijn binnen gekomen dat ze vandaag naar de koerier meegingen en dat ik morgen of overmorgen er 1 zou ontvangen dit keer de afdeling verkoop aan de lijn gehad, maar ik geloof er niet meer in.
Vodafone valt zo wel van zijn voetstuk, terwijl ik toch 10 jaar tevreden geweest ben.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik kan met voorstellen dat je er niet blij van wordt. Ik vind het zelf ook altijd vervelender om een datum te krijgen die niet gehaald wordt dan de melding dat het nog wel even kan duren. Hoewel ik uiteraard het liefst gewoon hoor dat hij over vijf minuten geleverd wordt 😛

Neem anders even contact met ons op via facebook of twitter. Via het forum kunnen we geen vragen behandelen die over een specifiek abonnement of bestelling gaan, maar daar kunnen we dat wel voor je.
maurice1969

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het niet erg om even te moeten wachten ofzo dat hoort erbij,maar dit duurt te lang, ik heb vanmorgen na weer een ander antwoord mijn abbonement bij vodafone opgezegd.
Dat gelieg bij de klantenservice, wat zich niet zo mag noemen naar mijn idee, ben ik meer dan zat.
 
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Jammer om te horen dat je bestelling is geannuleerd. In dat geval kan ik helaas ook niks meer doen.
Sorry voor de ervaring, ik hoop dat je het toestel toch snel in handen zult hebben
3103stefano3103

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het een beetje jammer dat er bij vodafone nooit staat of de telefoon wel voorradig zijn zoals bij andere sites.
Verleng je een telefoon met abbo en dan heb je geen toestel terwijl je bundel al wel loopt...
 
Weten jullie nou al of de s3 op voorraad is?
Of kan ik geen toestel ophalen bij en vodafone zaak of een andere kleur kiezen die wel voorradig is?
Of anders een gelijkwaardig toestel kiezen, want kan niet wachten op een nieuwe telefoon aangezien mijn oude haast dood is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic