Onvoorstelbaar. Gisteren gebeld en werd me verteld dat dezelfde dag nog het toestel naar de koerier ging en dat ik deze vandaag zou ontvangen. Nu, iets later dan 16.00 uur nog geen koerier gezien. Zojuist gebeld naar Vodafone waarna me even werd meegedeeld dat het toestel nog steeds niet is afgeleverd en dat het nog zeker twee weken kan duren!!!!!!!!!!!???
Ik voel me in mijn hemd gezet. Al vele jaren klant en dan zo behandeld worden? Dat zou betekenen dat ik een maand op mijn toestel moet wachten??
Reconstructie tot op heden:
- Op 3 oktober gebeld met de vraag hoe lang het ongeveer zou gaan duren voordat de telefoon geleverd zou worden. Antwoord: GSM is op voorraad, dus deze ontvangt u nog deze week, begin volgende week.
- 9 oktober weer gebeld met dezelfde vraag. Antwoord: GSM is nog niet afgeleverd, kan nog een weekje duren.
- 16 oktober weer gebeld met dezelfde vraag. Antwoord: GSM wordt vandaag aan de koerier afgegeven, waarna u deze morgen zult ontvangen.
- 17 oktober weer gebeld met dezelfde vraag. Antwoord: GSM is nog steeds niet afgeleverd. Kan nog zeker twee weken duren. De vorige medewerker (van 16 oktober) had zich 'vergist'. Kreeg een lulverhaal over de voorraad die tijdens mijn bestelling niet zou kloppen. Het toestel zou niet op voorraad zijn, terwijl de site aangaf dat er, op het moment van bestellen, wel voldoende voorraad zou zijn.
Ik zit er sterk over na te denken om mijn bestelling te cancelen, over te stappen naar een andere provider en het toestel in de winkel direct mee te nemen. Dit gaat echt te ver!