Lynnie

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoelang duurt een levering van de samsung galaxy sIII?

Ik heb het besteld op de 4e, maar zie nog steeds geen verandering in de status van mijn order.
 
Ik vraag me ook bang af, of ik wel de samsung galaxy sIII zal krijgen gezien er bij de bestelling al staat beperkte voorraad. Weet iemand toevallig of vodafone zelf al bestellinge heeft geannuleerd voor de samsung galaxy sIII? Ik wil deze samsung echt niet mislopen.
 
Of duurt nummerbehoud van vodafone prepaid naar vodafone abbo zo lang? ik kom namelijk niet van een andere provider af. Dus eigenlijk zou dit toch sneller moeten gaan toch?
 
Nog geen telefoon gehad of een e-mailtje over de bestelling en levering. Heb alleen bevestigingsmail gehad bij het bestellen en verder niets meer.

Bij mijn vorige telefoon had ik die al binne 2 dagen.
53 Reacties 53
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
hoi lynnie, ik moest ook best lang wachten op me s2 toen hij net nieuw was. smasung stuurt ze volgens mij niet snel genoeg uit de fabriek ofzo 😛
maar bestellingen annuleren zullen ze zeker nie doen, ze zouden wel gek zijn
ik zou effe bellen met de klantenservice of mailen ofzo. je kan altijd een paar dagen optellen bij wat ze zeggen voor datum dat je toestel komt maar dan weet je wel zeker of hij komt. maar denk het wel hoor
Lynnie
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoopte hem deze week al binne te hebben, gezien mijn huidige gsm kuren vertoont en een nieuwe gsm heel erg gewenst is.
 
En omdat ik de ervaring met vodafone heb van snelle levering dacht ik dat deze ook zo snel zou zijn.
 
Wat ik ook niet snap is dat nummerbehoud zo lang duurt? Een vodafone prepaid naar een vodafone abbo kan toch moeilijk zo lang duren? Ik kom niet van een andere provider af.  Ook daar staat bij de status nog steeds dat ze wachten op een reactie van vodafone prepaid??
 
Hoop wel dat als de koerier belt dat hij belt voor een afspraak en niet belt en zegt ik sta nu daar en daar en ben er om zo laat. Gezien ik moet werken elke dag tot uur of 5 en dan pas 6 uur thuis ben.
 
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Lynnie schreef:
 
Hoop wel dat als de koerier belt dat hij belt voor een afspraak en niet belt en zegt ik sta nu daar en daar en ben er om zo laat. Gezien ik moet werken elke dag tot uur of 5 en dan pas 6 uur thuis ben.
 
 
Beste Lynnie,
 
wanneerde koerier belt om de afspraak te maken, kun je gewoon je werkadres opgeven, zodat hij hem daar komt afleveren. Zolang jij maar zorgt dat je de juiste papieren dan bij je hebt (koerier zal dit ook nogmaals benadrukken) moet het prima in orde komen.
Lynnie
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gistere gebeld naar vodafone, gevraagd hoelang het nog zou duren voordat mijn samsung geleverd zou worden.
De samsung was op voorraad dus kon zo geleverd worden alleen nummerbehoud van prepaid naar abbo waren ze nog mee bezig.
Ik kan me bestelling dus pas over 2 weken verwachten volgens vodafone.
 
Ik vraag me af waarom dat niet sneller kan een vodafone prepaid naar een vodafone abbo? Is toch een kwestie van even wat veranderen en klaar? Kan begrijpen als je van andere provider af komt dat het dan wel lang kan duren maar van vodafone prepaid naar vodafone abbo moet toch via direct lijn kunnen?
 
 
Sjonvld

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoe lang duurt de levering dan als je gewoon je abonnement verlengt  dezelfde avond de 3e van deze maand is t gelijk gewijzigd kreeg al een mail met mn nieuwe  abonnement  dus nu wachten op de tel van de koerier maar ja is dat 3-4 dagen 1-2 weken   En werdt niet gezegdt toen ik belde dat ie niet op vooraad was dus neem aan dat ie heel snel hier moet zijn  had eerst een abonnement ergens anders afgesloten en zou ik m gelijk de dag erna geleverd krijgen maar vodafone kon me precies t zelfde aanbieden  alleen  levering mobiel weet ik niet  zo dat ik hier lees kan t wel is lang gaan duren   Maya wacht effe deze andw af anders bel ik maandag heb 7 dagen bedenk tijd  en anders helaas pindakaas  zeg ik m op ga geen 2weken wachten als ik m de dag erna al thuis kan hebben
biadaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo, ik heb ook mijn abbonement verlengd met nr behoud en met hetzelfde toestel samsung galaxy 3, ook dezelfde avond was mijn abbonement al omgezet maar nog steeds geen telefoon, via orde status kan je niets opvragen want daar is storing op geeft hij bij mij aan op mijn vodafoon,Heb mijn abbonement verhoogd met internet erbij waar ik helaas geen gebruik van kan maken met mijn oud toestelletje die ik nog gebruikte,Beetje lullig weet ook niet of je de mb mee neemt na de volgende maand,Dacht expres geen iphone te nemen ivm drukte, moet toch allemaal niet zo moeilijk zijn lijkt mij zeker als je vaste klant bent en nr behoud heb.maar goed , als klant kan je alleen maar wachten en morgen er maar een telefoontje dr aan wagen, succes
 
biadaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oja even vergeten het abbonement is  anderhalf week geleden omgezet,
 
Sjonvld

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oo dan staat mij nog wat te wachten. Kunnen we m niet gewoon ophalen in de vodafone winkel daar liggen ze op voorraad zoals bij elke winkel nu besteldt morgen in huis en zo niet moet vodafone maar wat leuks erbij doen haha 🙂
Sjonvld

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gister toch maar effe gebeldt ben al wat jaartjes bij vodafone  maar mevr zei aan de tel  konden m niet leveren  je huisnr klopt niet  huh huisnr klopt niet ben al wat jaartjes bij jullie  koekoek nou ze zou t zo snel mogelijk regelen. Ben benieuwd 🙂
pmterbraak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb al diverse malen gebeld met de klantenservice en steeds wordt me verteld dat het niet lang meer gaat duren hooguit twee dagen. Ik wacht nu twee weken. En ik heb nog niks ontvangen. Ik ben al  ruim 10 jaar klant van Vodafone. Nog zelfs toen het Libertel heette, maar in al die tijd is de service nog nooit zo slecht geweest. Want je kan wel bellen naar de levertijd maar die mensen weten ook niks. Ik begrijp zelfs uiit een ander forum Tweakers.net dat het toestel uitverkocht is. Dit is mij nog nooit verteld. Bestelstatus staat op afgerond.
 
Weet iemand de gemiddelde levertijd van deze toestellen ik begin mijn geduld te verliezen.
 
Gr,
 
P
Sjonvld

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De mijne wordt vandaag geleverd  in principe heb mijn wachttijd niet lang geduurt. Maar door de verhalen denk je k. Dat kan lang duren  binnen de gezegde levertijd  geleverd 
Sjonvld

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gverdomme dat meen je toch niet   Had klantenservice gebeld en die zeiden je huisnr klopt niet ik zei nee woon niet op nr 11 woon op nr 12 okay gaan we veranderen das 2 dagen geleden..... Vanmorgen mail vodafone  dat mn tel verstuurd is en ja hoor huisnr 11 mensen is t nou zo moeilijk om wat te veranderen in een computer. Ben ik dalijk weer de lul wordt ie weer teruggestuurd
 
stinkywinky

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2 oktober witte samsung galaxy s3 besteld bij verlengen van abbo (met nummerbehoud). Abbo werd haast onmiddelijk omgezet, maar tot op heden nog geen enkel bericht over de levering van mijn toestel mogen ontvangen. Al 3 x gebeld met klantenservice zonder succes. Telkens krijg ik te horen dat het toestel nog steeds niet is uitgeleverd. Waarom? Weten ze niet. Reden onbekend.
 
Wat is dit voor geneuzel? De toestellen liggen in elke winkel op voorraad, maar vodafone zelf kan niet eens een toestel verzenden?
stinkywinky

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onvoorstelbaar. Gisteren gebeld en werd me verteld dat dezelfde dag nog het toestel naar de koerier ging en dat ik deze vandaag zou ontvangen.  Nu, iets later dan 16.00 uur nog geen koerier gezien. Zojuist gebeld naar Vodafone waarna me even werd meegedeeld dat het toestel nog steeds niet is afgeleverd en dat het nog zeker twee weken kan duren!!!!!!!!!!!???
 
Ik voel me in mijn hemd gezet. Al vele jaren klant en dan zo behandeld worden? Dat zou betekenen dat ik een maand op mijn toestel moet wachten??
 
Reconstructie tot op heden:

  • Op 3 oktober gebeld met de vraag hoe lang het ongeveer zou gaan duren voordat de telefoon geleverd zou worden. Antwoord: GSM is op voorraad, dus deze ontvangt u nog deze week, begin volgende week.
  • 9 oktober weer gebeld met dezelfde vraag. Antwoord: GSM is nog niet afgeleverd, kan nog een weekje duren.
  • 16 oktober weer gebeld met dezelfde vraag. Antwoord: GSM wordt vandaag aan de koerier afgegeven, waarna u deze morgen zult ontvangen.
  • 17 oktober weer gebeld met dezelfde vraag. Antwoord: GSM is nog steeds niet afgeleverd. Kan nog zeker twee weken duren. De vorige medewerker (van 16 oktober) had zich 'vergist'. Kreeg een lulverhaal over de voorraad die tijdens mijn bestelling niet zou kloppen. Het toestel zou niet op voorraad zijn, terwijl de site aangaf dat er, op het moment van bestellen, wel voldoende voorraad zou zijn.
Ik zit er sterk over na te denken om mijn bestelling te cancelen, over te stappen naar een andere provider en het toestel in de winkel direct mee te nemen. Dit gaat echt te ver!
 
 
Viverius

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
😉
Om gek van te worden! Al tig keer gebeld met zeer vriendelijke medewerkers. Ik heb geen "500" nummer. Dus kan hij nog niet verzonden worden. (?) er is een probleem gewwest met de leveringen. Vorige week donderdag zijn ze binnengekomen. Ik wacht dus eigenlijk een dikke week tot iemand mij een "500" nummer gaat geven. 
 
Lex
(besteld op 6 oktober met de vermelding "op voorraad"!)
 
Net gechechked op de site. Er staat niets over het niet leverbaar zijn van de toestellen.
eigenlijk zou mijn betaling ook zo maar eens een maandje niet leverbaar moeten zijn. 
jantje001

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Telefoon besteld: 4okt
al 4x contact gehad met de ks
Er is me al 3x gezegd dat hij geleverd werd maar als de tijd daar was kwam hij niet.
Waardoor het weer bellen werd en werd het weer een andere datum.
Hoelang gaat dit nog duren?
fordrwd4ever

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben al jaren klant en heb op 7 oktober mijn abbo verlengd met de S3 .
Inderdaad wel gelijk een bevestiging gekregen van de verlenging, maar geen orderbevestiging van de telefoon.
 
Heb dus een dag later maar een mailtje naar de klantenservice gestuurd over de status.
(voor het gaval dat de order niet goed was doorgekomen, is ook niet de eerste keer dat dat fout gaat namelijk...)
 
Kreeg na een week!! al een reaktie..
Order was goed doorgekomen, maar toestel is niet op voorraad..
Levertijd nog onbekend..
 
Is vrij slordig, want dat staat nergens vermeld bij het bestellen, sterker nog, de meeste Vodafone winkels hebben ze gewoon op voorraad..
 
Zal vast wel weer istes met het gratis opberghoesje te maken hebben wat er niet meer is.
 
 
 
Viverius

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wachten vanaf 6 oktober. Ik weet nog steeds niets! Is vodafone niet in staat om de toestellen te kopen? Ik hoef toch niet te twijfelen aan de financiele positie van Vodafone?
DivineGod

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welke kleur hebben jullie gekozen ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic