Roosje

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe zit het nou met de kosten van een reparatie?

Ik heb nu langer dan een jaar een Samsung S3 met een Vodafone Red abonnement. Sinds kort doet mijn Micro-SD kaart het niet meer. Ik heb het ook geprobeerd met een andere Micro-SD kaart maar die pakt het ook niet. Als ik de kaart erin stopt dan klikt het niet vast, het valt er weer uit. Dus blijkbaar is de Micro-Sd kaart lezer kapot.

Hoe gaat een reparatie te werk en hoe zit het met de kosten?
1 Reactie 1
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Op alle toestellen zit 2 jaar fabrieks garantie.Deze gaat in vanaf aankoop / ontvangst datum van het toestel.Als je je toestel op laat sturen naar de repararteur zal die het toestel kosteloos herstellen als het defect onder de garantie valt.Mocht er, en ik ben geen monteur meer dus doe geen uitspraken slecht indicaties, door de reparateur val / stoot / vochtschade worden aangetroffen kan de garantie vervallen.Let wel op. Het vallen en / of vochtsporen hoeven niet de oorzaak te zijn van je probleem. Helaas vervalt daardoor wel de garantie. Bijvoorbeeld een barst in je display kan duiden op valschade, als daarnaast je kaartlezer defect is zou dit verband kunnen hebben.De enige manier om er achter te komen is opsturen. Je krijgt, als het niet binnen de garantie valt, een prijsopgave.Sorry voor enig bangmakerij maar beter teveel dan te weingi 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic