edumos

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe zet ik Class 0 / Flash SMS uit voor voicemails?

Meermaals is dit probleem gemeld en Vodafone doet er niets aan. 

https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/hoe-zet-ik-class-0-flash-sms-uit-voor-voicemails-300984

Er is geen mogelijkheid om niet afgeluisterde voice herinnerings  sms uit te zetten. Dat is op zich al irritant. 

Deze sms berichten dan ook nog eens als class0 berichten versturen is totaal verkeerd. Class 0 berichten zijn bedoeld voor alarm meldingen e.d. niet voor zoiets onbenulligs als een herinnerings sms. 

Ik gebruik mijn smartphone voor digitale navigate in de cockpit en het is totaal ongewenst dat het scherm wordt geblokkeerd. De enige optie is om voicemail geheel uit te zetten. Vodafone wees eens klantvriendelijk en los dit probleem met class 0 sms meldingen op en geef tevens de gebruiker de optie om die stupide sms’jes helemaal uit te zetten. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
edumos wrote:

Dag @Energieboy 

Dit probleem bestaat al jaren en is ook meermaals gerapporteerd. Vodafone doet er helemaal niets aan!

 

 

Ik snap het, net zoals vele andere dingen die ze maar niet willen oppakken zoals voicemail op de iPhone of eSIM. Laten we hopen dat Vodafone, door je bericht, er weer over gaat denken. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @edumos 
De topic die je hebt geplaatst is pas van 26 dagen geleden. Als Vodafone hier echt aan zou werken dan is het nu te kort dag om daar al iets op te zeggen. Zoals Steven al had geschreven, het is niet mogelijk. 

Nu heb je je bericht hier geplaatst en zal het zeker door iemand van Vodafone gelezen worden. Heb nog even geduld voor je antwoord krijgt van deze. 

edumos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag @Energieboy 

Dit probleem bestaat al jaren en is ook meermaals gerapporteerd. Vodafone doet er helemaal niets aan!

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
edumos wrote:

Dag @Energieboy 

Dit probleem bestaat al jaren en is ook meermaals gerapporteerd. Vodafone doet er helemaal niets aan!

 

 

Ik snap het, net zoals vele andere dingen die ze maar niet willen oppakken zoals voicemail op de iPhone of eSIM. Laten we hopen dat Vodafone, door je bericht, er weer over gaat denken. 

edumos
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoals je ziet is er niemand van Vodafone die een constructieve bijdrage levert aan dit onderwerp. Het advies wat ik kreeg was, zet de SMS herinnering uit. Dat is kiezen tussen de andere optie die ik niet wil en dat is terug gebeld worden. Waarom is het zo moeilijk om de optie “geen herinnering” te implementeren. Ik heb geen goed bedoelde hulp nodig om te herinneren dat er nog voicemails zijn. En al helemaal niet als een alert melding.

Kom op Vodafone, jullie kunnen het. Geef ons de optie “geen herinnering”. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic