Template

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hoe wordt data buiten Nederland berekend?

Als ik in de zomer vaak naar buurlanden, Duitsland en België zou gaan. Ik gebruik dan bijvoorbeeld onderweg veel data buiten Nederland. Hoe word het dan berekend? Aangezien de Nederlandse bundel nu voor heel de EU is, plus een paar andere Europese landen buiten de EU. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hier: Vodafone in het buitenland | Vodafone staat alles wat je wil weten, je gebruikt binnen de EU je abonnement bijna net zo als thuis. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hier: Vodafone in het buitenland | Vodafone staat alles wat je wil weten, je gebruikt binnen de EU je abonnement bijna net zo als thuis. 

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

👍

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En voor extra informatie kan je ook deze topic bekijken. 

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Energieboy Heb je nu weer iets gemarkeerd als opgelost 😡

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Template Het antwoord van @Tjeerd85 heb ik als oplossing gemarkeerd, omdat hier de betreffende informatie staat op jouw vraag maar ook voor klanten met een soortgelijke vraag. 

In een ander topic heb je al de discussie gestart omtrent het markeren van oplossingen. Ik wil je vragen om daar deze discussie op een respectvolle wijze verder te voeren en dit onderwerp niet in andere topics aan te snijden (offtopic). 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Ik heb zelf Vodafone Red Essential 30 gb met Ziggo erbij dubbele data 15+15gb

Als ik in de EU blijf kan ik gewoon mijn databundel gebruiken en voor buitenland heb ik 100 minuten voor in de EU dat is nog het oude abonnement, bij Unlimited is dit 40gb voor in de EU.

 

Maar sinds dat Vodafone de EU zit is het ideaal want we gaan nog wel eens naar Luxemburg of Parijs en dan kan je gewoon zonder probleem je data gebruiken, mensen met lagere data bundel zijn natuurlijk zuiniger, en als je bundel op is, kan je altijd nog extra bij kopen. De App geeft aan hoeveel je verbruikt in mooie rondjes en hoe hoger de data bundel hoe meer je kan in buitenland en met bellen heb je geen extra kosten. En enige land wat wel is toegevoegd is Turkije ze zijn geen lid van de EU maar hebben wel weer een samenwerking, daar kan je ook Vodafone gebruiken zonder kosten. Mijn ervaring de laatste 6 jaar is gewoon stukken beter geworden sinds de Fusie met Ziggo, ook die werkt natuurlijk in de EU via Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic