dancinglady66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoe worden vaste klanten beloond bij Vodafone

Ik kan mijn abonnement verlengen.
Nu ben ik op dit moment al meer dan 8 jaar vaste klant bij vodafone en ben best tevreden.
Na wat rondkijken ben ik er uit dat ik een iphone wil dit keer. Alleen ben ik van mening dat Vodafone met zijn nieuwe abonnementen niet echt veel voordeliger is dan andere providers.
Ik ben langs geweest bij de winkel en daar werd ik eigenlijk afgewimpeld.
We hebben nu de nieuwe abonnementen en dat was het.
Ik vraag me af of vodafone niet iets extra doet voor vaste klanten die trouw betalen en al lange tijd klant zijn.
Mijn vriend is al lange tijd klant bij tmobile. Hij werd keurig netjes gebeld met de mededelingen dat ze hem als klant graag wilden houden en hebben een speciale aanbieding gedaan.

Ik wacht rustig af of vodafone ook met zoiets komt. Anders ben ik geneigd om mijn blik te verruimen en ergens anders te gaan kijken.
 
5 Reacties 5
FerryH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
uhm....even inhakend op je verhaal.
bij Vodafone vinden ze het uiterst prettig dat je zelf achter je verlenging aanrent en ze vinden het ook leuk om je niet correct te behandelen en je een poos in de wacht te houden.
zelf 13 jaar klant bij Vodafone en denk je dat ze mij bellen voor een leuk aanbod ? welnee ze zijn veel te druk om de consument uit te knijpen.
deze jongen stapt ook over hoor......er moet een wonder gebeuren voordat ik me bedenk.
ik heb er 1 woord voor.....alhoewel meerdere.......hier kan de mafia zelfs wat van leren......
ik zeg toedeledoki Vodafone....
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
De aanbiedingen die vodafone doet zijn gewoon die op de site die voor iedereen gelden.
Dus niet echt een specifieke aanbieding.
Dat zou wel een leuk een idee zijn: "Jij bent nu 10 jaar vaste klant bij ons. Jij krijgt van ons een telefoon cadeau. Gewoon zomaar omdat je vaste klant bent."
 
Dat zou te gek zijn en levert weer mooie mond op mond reclame op.
 
Wat betreft het achter aan gaan voor een verlenning.
dat is wisselvallig.
ik ben meestal wel gebeld geworden met de mededeling dat ik kon verlengen.
Alleen toevallig 2 jaar geleden niet.
De rest wel. Zelfs dit jaar.
Dus misschien dat je net even pech hebt gehad.
pinokkia

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gewoon weggaan is de beste optie.
Eda

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hebben ze niet iets met ''klant behouden'', alles is goedkoper als je een nieuwe klant word bij vodafone.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
dancinglady66 schreef:
Ik kan mijn abonnement verlengen.
Nu ben ik op dit moment al meer dan 8 jaar vaste klant bij vodafone en ben best tevreden.
Na wat rondkijken ben ik er uit dat ik een iphone wil dit keer. Alleen ben ik van mening dat Vodafone met zijn nieuwe abonnementen niet echt veel voordeliger is dan andere providers.
Ik ben langs geweest bij de winkel en daar werd ik eigenlijk afgewimpeld.
We hebben nu de nieuwe abonnementen en dat was het.
Ik vraag me af of vodafone niet iets extra doet voor vaste klanten die trouw betalen en al lange tijd klant zijn.
Mijn vriend is al lange tijd klant bij tmobile. Hij werd keurig netjes gebeld met de mededelingen dat ze hem als klant graag wilden houden en hebben een speciale aanbieding gedaan.

Ik wacht rustig af of vodafone ook met zoiets komt. Anders ben ik geneigd om mijn blik te verruimen en ergens anders te gaan kijken.
 
Vaste klanten worden niet beloond bij Vodafone.
Voor jou 10 anderen, voor iedere klant die vertrekt komt er een bij van een andere provider.
Het is stuivertje wisselen, van HI naar Tmobile, van Tmobile naar Vodafone, van KPN naar HI etc.
Maak je aub geen illusies, je bent NIET bijzonder als klant (bij Vodafone). Als je de zelfde deal bij een ander beter ziet gaan ze geen moeite doen je een vergelijkbaar aanbod te doen.
Erger nog, als je bv verlengd of een abonnement aangaat online en je annuleert (7 dagen bedenktijd) informeren ze niet naar het waarom, oftewel totaal geen moeite steken in (potentiele) klanten. Iets wat helaas in de winkels niet anders is. Hoewel je het verschil merkt tussen Vodafone en BelCompany medewerkers. BC is een stuk netter en professioneler.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic