marjann96

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe werkt je Tegoed/Verbruik?

Hallo,

Ik ben nu bijna twee jaar klant bij Vodafone.
Ik heb een BlackBerry abonnement met 250MB per maand.
Nu loopt mijn abonnement in september af en ik wil graag een iPhone abonnement.
Maar ik zit nog heel erg te twijfelen over hoeveel MB ik zal nemen.
Nu kun je bij My Vodafone je tegoed en verbruik zien.
Maar ik snap dat niet.
De maand mei is net begonnen en bij mijn tegoed en verbruik stond: 239,90MB.
Is dat wat ik die maand nog over heb of wat ik al verbruikt heb?
Ik gebruik internet eigenlijk alleen voor whatsapp, facebook en twitter. Is 250MB dan genoeg voor de iPhone?

X Marjan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Marjan,

Als eerste welkom op het Vodafone Forum.

Het Tegoed wat je ziet staan is wat je nog hebt deze maand. Dit zal gedurende de maand afnemen.

Als je alleen whatsapp, facebook en twitter gebruikt - tekst dus- dan moet je met die 250 MB ruim uitkomen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Marjan,

Als eerste welkom op het Vodafone Forum.

Het Tegoed wat je ziet staan is wat je nog hebt deze maand. Dit zal gedurende de maand afnemen.

Als je alleen whatsapp, facebook en twitter gebruikt - tekst dus- dan moet je met die 250 MB ruim uitkomen.
marjann96
topicstarter
Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Chris,
 
Heel erg bedankt voor je antwoord!
Ik weet nu precies hoe het werkt en ik denk dat ik inderdaad wel genoeg heb aan 250MB.
 
Marjan
martijnkwant94

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook net mijn abbo verlengt en volgens klantenservice had ik ruim voldoende aan 200mb,mijn vorige abbo heb ik nooit na verbruik gekeken,had toen 250mb.Maar ik word er nu compleet nerveus van,ik heb nu op 17 mei nog maar 70 mb terwijl ik dus nog een aardig tijdje moet.Hoe kan dit nu dan ineens ben telefoon niet anders gaan gebruiken? Waarom gaat het dan ineens zo hard?Terwijl ik hiervoor nog nooit een cent bij heb moeten betalen voor internet zie ik het nu somber in,en dan zijn mijn 2 jaar net ingegaan!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
martijnkwant94 schreef:
Ik heb ook net mijn abbo verlengt en volgens klantenservice had ik ruim voldoende aan 200mb,mijn vorige abbo heb ik nooit na verbruik gekeken,had toen 250mb.Maar ik word er nu compleet nerveus van,ik heb nu op 17 mei nog maar 70 mb terwijl ik dus nog een aardig tijdje moet.Hoe kan dit nu dan ineens ben telefoon niet anders gaan gebruiken? Waarom gaat het dan ineens zo hard?Terwijl ik hiervoor nog nooit een cent bij heb moeten betalen voor internet zie ik het nu somber in,en dan zijn mijn 2 jaar net ingegaan!
Als je nog maar NET je abo verlengt hebt, dan heb je dat dus ergens rond het midden van de maand gedaan.
 
Dan heb je in deze maand ook maar de halve bundel, dus in jouw geval 100. Op 1 juni krijg je dan weer de volledige 200 voor de maand juni.
 
Dit had de verkoopmedewerker jou duidelijk horen te vertellen, daarmee voorkom je deze schrik bij de klanten.
 
Hoop dat het je hiermee duidelijk is.
 
Heb je trouwens bij je verlenging ook een niew toestel genomen? Zo ja, wat was de oude en wat ide het nieuwe toestel? Mogelijk kunnen we daar ook nog verschil in zien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic