natasja72

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe werkt Red Together samen met een toestellening?

zit er aan te denken om red together te nemen maar hoe werkt dit als je ook voor je telefoon elke maand betaald.
komt dit dan er extra bij .
en kun je dit ook deze aanbieding met nieuwe telefoon nemen (ik heb alleen een abonnement en telefoon van mezelf )
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi natasja72

Welkom op het forum 🙂
Ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft!

Ik leg je graag uit wat er mogelijk is betreft het Red Together abonnement en een toestel en hoe het in zijn werking gaat.
Je kunt kiezen voor de Sim Only variant (zonder toestel) of voor de variant met toestel.
Kies je voor de variant met toestel, dan kun je een gedeelte in een keer betalen voor het toestel, toestel maandelijks betalen of een combinatie van beide.
Via onze webshop kun je het toestel selecteren wat je eventueel erbij wilt hebben. Daarna selecteer je het abonnement. Vervolgens kun je bij de toestelprijs gaan schuiven, zodat je ziet wat het met de prijs doet.

Laat je weten of hiermee je vraag beantwoord is? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi natasja72

Welkom op het forum 🙂
Ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft!

Ik leg je graag uit wat er mogelijk is betreft het Red Together abonnement en een toestel en hoe het in zijn werking gaat.
Je kunt kiezen voor de Sim Only variant (zonder toestel) of voor de variant met toestel.
Kies je voor de variant met toestel, dan kun je een gedeelte in een keer betalen voor het toestel, toestel maandelijks betalen of een combinatie van beide.
Via onze webshop kun je het toestel selecteren wat je eventueel erbij wilt hebben. Daarna selecteer je het abonnement. Vervolgens kun je bij de toestelprijs gaan schuiven, zodat je ziet wat het met de prijs doet.

Laat je weten of hiermee je vraag beantwoord is? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt en voor welke optie kies je?
natasja72
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb nog geen optie gekozen maar heb nog een vraag als je al een red abonnement hebt met telefoon hoe gaat dat dan als je dat together neemt komen dan de kosten van de telefoon te vervallen of komen die apart dus extra bovenop het abonnement
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De kosten voor het toestel komen er apart bij. Dit is omdat een toestel afbetaald moet worden.
natasja72
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb nog gebeld naar Vodafone en die zeiden dat je de restanten van je telefoon ineens moet betalen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je de keuze maakt om je huidige abonnement met toestel open te breken voor een nieuw abonnement met een nieuw toestel, dan betaal inderdaad eerst je huidige af.
natasja72
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook als die persoon geen nieuwe telefoon wil.
En together wil
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan kan je inbellen bij mijn collega's van de afdeling migratie. Mijn collega's passen tussentijds abonnementen aan. Je kunt hun bereiken via 0800-22 66 789.

Naar mijn weten kan dit ook zonder het afkopen van je toestel. Maar het kan zijn dat voor dit abonnement de regels zijn aangepast.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic