vanh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe werken de extra voordelen van Ziggo & Vodafone?

hi, ik heb vodafone en op hetzelfde adres is een ziggo aansluting actief, maar niet van mij. Kom ik dan nog steeds in aanmerking voor het combivoordeel ? en hoe wordt dit geactiveerd want ik kan natuurlijk geen ziggo  account koppelen wat niet van mij is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12498Posts
  • 3602Oplossingen
  • 3280Likes

Hoi @vanh 
Ook voor jou is deze combinatie korting geldig. Het gaat niet om de achternaam, dus op wie de naam van het contract staat, maar het gaat om de adres gegevens. Adres gegevens van Vodafone en Ziggo moeten exact hetzelfde zijn en dan krijg je vanzelf, automatisch, bericht van Ziggo en Vodafone dat je daar gebruik van kan maken. Heb je al langer dan 2 a 3 weken deze twee providers, laat het hier dan nog even weten. Mensen van Vodafone kijken dan even met je mee.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12498Posts
  • 3602Oplossingen
  • 3280Likes

Hoi @vanh 
Ook voor jou is deze combinatie korting geldig. Het gaat niet om de achternaam, dus op wie de naam van het contract staat, maar het gaat om de adres gegevens. Adres gegevens van Vodafone en Ziggo moeten exact hetzelfde zijn en dan krijg je vanzelf, automatisch, bericht van Ziggo en Vodafone dat je daar gebruik van kan maken. Heb je al langer dan 2 a 3 weken deze twee providers, laat het hier dan nog even weten. Mensen van Vodafone kijken dan even met je mee.

vanh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor het bericht. Ik ben er ondertussen achter dat ook bij bv 10 vodafone abonnementen, er altijd maar één extra zenderpakket toegevoegd wordt. Topic kan dicht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic