Ik haal veel info van deze site af, maar nu loop ik zelf tegen een probleem aan.
Ik gebruik een Huawei G510 prepaid van Vodafone.
Nu ga ik over op een abbo.(het is mijn reservetoestel voor het buitenland, en laatst begaf mijn Iphone het en dan vliegt de data er doorheen....)
Toestel vraagt nu om de unlockcode.
Heb al bij Huawei mijn vraag gemaild, nog geen reactie.
Nu ook via Vodafone een aanvraag ingediend, maar ook hier geven ze aan dat het niet uitgevoerd kan worden.
Ik krijg een mail als antwoord dat ze spoedig contact met me opnemen.
Maar waarom moet dat 3 dagen duren?
Bij elke GSM-winkel op de hoek duurt het nog geen 10 minuten voor een klein bedrag.
Waarom vraagt Vodafone hier een bedrag voor?
Ben trouwens benieuwd hoeveel.
Maar heb 2 zakelijke abbo`s hier lopen, dus als serviceverlening.....
Gaat mij niet om het bedrag, gaat mij om het principe.
Vodafone vraagt deze code ook op bij de fabrikant en kost niks.....
Ik wil bewust niet naar een GSM-winkel, ben beetje huiverig daarvoor.
Heb liever dat de provider me helpt, geeft een veiliger gevoel.
Maar door deze serviceverlening ben je wel geneigd dat te doen.
Ik hoop dat er schot in de zaak komt en wachten af.....