Hoi, ik heb een Blackberry Bold 9700 en voorheen had ik een t-mobile abbonnement. Die loopt nog tot 21 oktober, maar hij is wel al opgezegd. Toen heb ik een vodafone blackberry simkaart gekocht, met internet blox en sms blox. Normaliter zou je dan gewoon van alle diensten gebruik kunnen maken, maar ik heb het probleem dat als k een sms stuur er 'ongeidentificeerde abonnementhouder' komt te staan. Dus ik kan niet smssen. Ook bellen kan niet, dan geeft hij aan dat de lijn bezet is, wat helemaal niet zo is. Verder kan ik wel gewoon pingen en internetten. Dit probleem is sinds 12-08 en ik heb deze simkaart sinds 06-08.
Ik heb al vanalles geprobeerd: sim kaart eruit halen, sim kaart in een andere telefoon, andere simkaart in mijn blackberry, battery pull, batterij eruithalen, alle servicebooks verwijderen behalve provoisining. Maar niets helpt!
Ik heb naar de klantenservice gebeld en die kon me niet helpen. Al mijn instellingen staan goed en m'n simkaart was ook gewoon goed geregistreerd.
Kunnen jullie mij helpen? Ik raak echt gefrustreerd hierdoor en ik wil echt van mijn Blackberry af, ik word er gek van! Al dat gezeik steeds.
Alvast bedankt!