janchziggo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoe verwijder je het Ziggo Go account op je oude smartphone?

Ik heb een nieuwe smartphone en wil nu het Ziggo Go account op mijn oude telefoon verwijderen. Lukt niet want ik krijg de boodschap "deze wijziging wordt niet toegestaan door uw beheerder". Iemand een idee hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
janchziggo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Energieboy, hartstikke bedankt dat je mij ondanks mijn foutjes toch even wilde helpen! Ik ben zolang niet op dit forum geweest dat ik niet op de hoogte was van de veranderingen die inmiddels hebben plaatsgevonden.

Kennelijk logde mijn toestel automatisch in op Ziggo Go. Daar was ik mij niet van bewust. Dus er op geklikt en toen uitgelogd en daarna kon ik hem inderdaad verwijderen.

Ik verkoop het toestel en daarbij kreeg ik de instructies om eerst alle accounts te verwijderen en daarna pas de fabrieksinstellingen te resetten. En dat deed ik dus braaf. 

Nogmaals mijn dank!

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @janchziggo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je erop wijzen dat dit een Vodafone Community is en niet doe van Ziggo. Dit zijn eigenlijk meer Ziggo vragen maar misschien dat ik je toch kan helpen. Daarnaast is het NIET toegestaan om je naam met ZIGGO erin te gebruiken. Ik zal daarom aan een Vodafone medewerker vragen om deze aan te passen.

Als je op je oude telefoon de app wil wissen, dan krijg je deze melding, maar alle andere apps kan je wel wissen? Je hebt waarschijnlijk een Android toestel? Heb je eerst uitgelogd in de Ziggo GO app voor je deze wil deleten?

En waarom kies je er dan niet voor om een fabrieksinstellingen mogelijkheid te doen op je oude telefoon? Want dan is die helemaal leeg en kan je opnieuw, lees en fris, beginnen met het toestel. 

janchziggo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Energieboy, hartstikke bedankt dat je mij ondanks mijn foutjes toch even wilde helpen! Ik ben zolang niet op dit forum geweest dat ik niet op de hoogte was van de veranderingen die inmiddels hebben plaatsgevonden.

Kennelijk logde mijn toestel automatisch in op Ziggo Go. Daar was ik mij niet van bewust. Dus er op geklikt en toen uitgelogd en daarna kon ik hem inderdaad verwijderen.

Ik verkoop het toestel en daarbij kreeg ik de instructies om eerst alle accounts te verwijderen en daarna pas de fabrieksinstellingen te resetten. En dat deed ik dus braaf. 

Nogmaals mijn dank!

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Succes en bedankt voor de informatie die je hebt terug geschreven.
Veel plezier met je nieuwe toestel en de verkoop van je oude 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic