Yolé

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe verwijder ik mijn eerste mobiele nummer in de my Vodafone app

Ik heb een extra mobielnummer toegevoegd in de my Vodafone app, maar de gegevens hiervan zijn niet zichtbaar. Ik moet eerst mijn account verwijderen uit de app, maar hoe doe ik dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Yolé
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je niet zelf doen, volgens mij. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een chat starten (mocht dat laatste niet te druk zijn kan je daar snel antwoord op krijgen).

Heb zelf ook 3 abonnementen erop staan terwijl ik er maar 1 heb en die zouden ze voor mij ook eens verwijderen maar is nog steeds niet gedaan. Heb er zelf niet zoveel last van dus ik laat het maar verder zo. Kan me wel voorstellen dat je het gewoon goed wenst te hebben en daarom de verwijzing naar de klantenservice van Vodafone.

Laat je nog weten of het is gelukt 🙂
Goed weekend!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Yolé
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je niet zelf doen, volgens mij. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een chat starten (mocht dat laatste niet te druk zijn kan je daar snel antwoord op krijgen).

Heb zelf ook 3 abonnementen erop staan terwijl ik er maar 1 heb en die zouden ze voor mij ook eens verwijderen maar is nog steeds niet gedaan. Heb er zelf niet zoveel last van dus ik laat het maar verder zo. Kan me wel voorstellen dat je het gewoon goed wenst te hebben en daarom de verwijzing naar de klantenservice van Vodafone.

Laat je nog weten of het is gelukt 🙂
Goed weekend!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Yolé

Een mobiel nummer/ email adres verwijderen doe je via de app via het vraagteken bovenin.

Gaat het echt om een klantnummer dan kan dit aangekaart worden via de klantenservice. ZIj kunnen dit aanvragen voor je.
Yolé
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reacties. Helaas is het nog niet gelukt. Welke stappen moet ik ondernemen als ik het vraagteken aan klik?
ik wil mijn eigen mobiele telefoonnummer zichtbaar houden en het toegevoegde mobiele nummer van mijn zoontje. Beide mobiele nummers zijn zichtbaar, maar het verbruik van het tweede nummer is niet zichtbaar.
Als ik de klantenservice nodig heb zal ik dat bij thuiskomst doen (we zitten nu in Frankrijk).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Excuus ik bedoel de initialen (links bovenin) en dan onderaan kies een ander my Vodafone account en dan bovenin beheren.
Yolé
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu wel het mobiele nummer van mijn zoontje als eerste in beeld, maar ik krijg bij het aanklikken mjn tegoed te zien en niet die van hem. Ik zie ook nergens een optie om mijn account (tijdelijk) te verwijderen.
in elk geval bedankt voor het meedenken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic