temmi052

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe stap ik over van vodafone prepaid naar vodafone hybride?

Hallo allemaal,
wie kan mij uitleggen hoe ik overstap van vodafone prepaid naar vodafone hybride?
Alsjeblieft geen antwoord als: staat op de website of my vodafone, want daar ben ik anderhalf uur bezig geweest om uiteindelijk hier terecht te komen.
Ik heb mijzelf geregistreerd, eerst via de my vodafone app (maar die werkt niet optimaal...), daarna via de website.
Daar heb ik alle onderdelen doorlopen(wegwijs, opwaarderen, tarieven, enz), automatische opwaardering ingeschakeld en een aantal BLOX ingeschakeld.
Als ik naar Shop ga en kies voor Hybride en alle stappen doorloop tot uiteindelijk de stap Nummerbehoud, word mij verteld dat ik dat als vodafone klant simpel kan regelen door naar My Vodafone te gaan, waar ik weer terug kom bij de menu's wegwijs, opwaarderen, tarieven, enz.
Welke stap mis ik?
Met vriendelijke groet
temmi052
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
temmi052 momenteel werkt deze functie niet in My Vodafone. Ik raad je aan om hiervoor even naar de dichtstbijzijnde Vodafone winkel te gaan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
temmi052 momenteel werkt deze functie niet in My Vodafone. Ik raad je aan om hiervoor even naar de dichtstbijzijnde Vodafone winkel te gaan.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic