Heel erg slecht dus!!
Ik had een Thuis abonnement en wou daar mobiel bijnemen, dus ik belde met de klantenservice om dat te regelen, er werden mij toezeggingen gedaan, en ik was tevreden.
Echter toen de aansluitingsdatum dichterbij kwam belde ik nogmaals met de klantenservice ivm met nummerbehoud, en toen kwam ik erachter dat wat mij verteld was (geen aansluitingskosten omdat ik al Thuis klant was) totaal NIET klopte, dus maakte ik de bestelling ongedaan.
Ik stapte over naar een andere provider, en dacht dat dat het laatste was dat ik met Voda te maken had.
LOL !!
Niet dus !
Een maand later kreeg ik de eerste rekening, ik mailde de klantenservice dat ik GEEN klant meer was, en dat ik ook NOOIT een SIM kaart van Voda had ontvangen en dus ook geen klant KON zijn.
Nu kreeg ik vorige week een brief (snailmail) dat als ik niet binnen de gestelde tijd zou betalen, dat ik dan volledig afgesloten zou worden.
Nou jongens DOE MAAR !! Ik heb geen SIM van jullie, geen abonnement, en ondertussen zo pissig dat ik NOOIT meer terug naar jullie wil