Kwaad

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoe slecht is de administratie van Vodafone?

Heel erg slecht dus!!

Ik had een Thuis abonnement en wou daar mobiel bijnemen, dus ik belde met de klantenservice om dat te regelen, er werden mij toezeggingen gedaan, en ik was tevreden.
Echter toen de aansluitingsdatum dichterbij kwam belde ik nogmaals met de klantenservice ivm met nummerbehoud, en toen kwam ik erachter dat wat mij verteld was (geen aansluitingskosten omdat ik al Thuis klant was) totaal NIET klopte, dus maakte ik de bestelling ongedaan.
Ik stapte over naar een andere provider, en dacht dat dat het laatste was dat ik met Voda te maken had.
LOL !!
Niet dus !
Een maand later kreeg ik de eerste rekening, ik mailde de klantenservice dat ik GEEN klant meer was, en dat ik ook NOOIT een SIM kaart van Voda had ontvangen en dus ook geen klant KON zijn.
Nu kreeg ik vorige week een brief (snailmail) dat als ik niet binnen de gestelde tijd zou betalen, dat ik dan volledig afgesloten zou worden.
Nou jongens DOE MAAR !! Ik heb geen SIM van jullie, geen abonnement, en ondertussen zo pissig dat ik NOOIT meer terug naar jullie wil

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kwaad
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven,

zoals ik al in mijn post melde, ik heb toen meteen kontakt opgenomen met de klantenservice, en in hun antwoord bleek uit niets dat ze het probleem begrepen, of zelfs maar vagelijk geinteresseerd waren in een antwoord.
Tja het is soms heel moeilijk om te lezen wat iemand schrijft....
Bellen ga ik zeker niet doen, ik weiger ook maar 1 cent uit te gaan geven aan een probleem dat niet door mij veroorzaakt is
Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Jeetje Kwaad, kan me goed voorstellen wat dit met je doet.
Het enige wat ik kan adviseren is om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij dit kunnen onderzoeken en in orde kunnen maken voor je. Helaas kan ik het vanuit hier niet oppakken omdat het forum bedoelt is voor vragen van klanten die beantwoord kunnen worden door andere forumleden. Hierdoor kan ik dan ook niet in de systemen o het uit te zoeken voor je. Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je!

Kwaad
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven,

zoals ik al in mijn post melde, ik heb toen meteen kontakt opgenomen met de klantenservice, en in hun antwoord bleek uit niets dat ze het probleem begrepen, of zelfs maar vagelijk geinteresseerd waren in een antwoord.
Tja het is soms heel moeilijk om te lezen wat iemand schrijft....
Bellen ga ik zeker niet doen, ik weiger ook maar 1 cent uit te gaan geven aan een probleem dat niet door mij veroorzaakt is
Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals Steven al aangeeft is dit topic niet geschikt voor het Forum. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic