Doix

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe ontkomen aan sms betaaldiensten?

Geacht forum, Regelmatig check ik mijn kosten via MyVodafone en toevallig zag ik gisterochtend (zaterdagochtend) dat er 147 euro kosten buiten mijn bundel vielen. Ik heb gelijk Vodafone gebeld en het bleek te gaan om SMS betaaldiensten, sinds halverwege deze maand (dus rekeningspecificatie heb ik nog niet). Ik kan met mijn hand op het hart vertellen dat ik mij niet heb laten verleiden tot welke SMS dan ook, ik doe niet aan stemmen op de diverse spelprogramma's op TV en gelukkig getrouwd heb ik ook geen behoefte aan contact met fictieve personages van vuige bedrijven die graag via allerlei vuile praktijken de laatste centen uit de hardwerkende burger slaan met het recht op meningsvrijheid aan hun zijde. Vodafone heeft gelijk mijn nummer geblokkeerd voor dit soort ongein, maar tot mijn verbazing (en ik moet steeds een halve dag wachten, voordat de kosten via MyVodafone bijgewerkt worden) lopen de kosten nog steeds op. Wat moet ik doen? Vandaag is het zondag en ik moet tot morgen wachten voordat Vodafone weer tijd heeft voor zijn klanten. Hoe moet ik hier nu vanaf komen, zonder dat de rekening nog verder omhoog loopt met alle mogelijke gevolgen van dien, waarbij je als consument altijd met de rug tegen de muur van incasso, BKR en overige bedrijven staat? Bij voorbaat dank voor reactie en met vriendelijke groet, Aad
2 Reacties 2
hajar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan je je voor afmelden via internet had ik ook. Vodafone geeft je een site en daar kan je je afmelden. Succes
Doix
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie,

Blokkade heeft helaas niet geholpen, loopt inmiddels een onderzoek ....

Met vriendelijke groet,

Aad
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic