Peter1960

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe moet ik Mijn Prepaid tegoed opvragen in de Vodafone app ?

Hoe kan ik mijn Prepaid tegoed opvragen in de My Vodafone app ?

Lijkt gemakkelijk maar is het zeker niet, ik gebruik mijn Prepaid tegoed alleen in het buitenland.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Peter1960, goedemorgen en welkom hier. 

Als ik je mobiele nummer controleer dan zie ik dat dit inderdaad een prepaid abonnement betreft. Aan dit abonnement is geen My Vodafone account gekoppeld. In dit geval is de eerste stap dus om hiervoor een account te registeren. 

Eerder heb je wel een My Vodafone account gehad welke gekoppeld was aan een mobiel abonnement. Als je nu inlogt met deze gegevens, dan zie je alleen de oude facturen nog terug en krijg je te zien dat deze gegevens niet meer in gebruik zijn. Daar zit wellicht de verwarring in! Indien gewenst kan ik dit account verwijderen, zodat je met hetzelfde e-mailadres (hotmail) een account kan registeren voor jouw prepaid aansluiting.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Peter1960, goedemorgen en welkom hier. 

Als ik je mobiele nummer controleer dan zie ik dat dit inderdaad een prepaid abonnement betreft. Aan dit abonnement is geen My Vodafone account gekoppeld. In dit geval is de eerste stap dus om hiervoor een account te registeren. 

Eerder heb je wel een My Vodafone account gehad welke gekoppeld was aan een mobiel abonnement. Als je nu inlogt met deze gegevens, dan zie je alleen de oude facturen nog terug en krijg je te zien dat deze gegevens niet meer in gebruik zijn. Daar zit wellicht de verwarring in! Indien gewenst kan ik dit account verwijderen, zodat je met hetzelfde e-mailadres (hotmail) een account kan registeren voor jouw prepaid aansluiting.

Peter1960
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia, zou fijn zijn als je het oude account wilt verwijderen.

Hoe kan ik vervolgens een account registreren voor mijn Prepaid aansluiting, heb werkelijk geen idee ?

Sorry.....

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Goedemorgen @Peter1960 
Bij deze heb ik het oude My Vodafone account verwijderd. Als je op deze pagina klikt, dan kan een nieuw My Vodafone account aanmaken voor jouw prepaid aansluiting. Dat wijst zich vervolgens vanzelf 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic