Ik ben benieuwd hoe lang het duurt, voordat toestelbetaalbewijs@vodafone.nl doorgaans reageert.
Ik heb een automatisch afgeschreven bedrag van meer dan € 800 teruggeboekt, omdat er iets niet goed gaat met een annulering van een contract met toestel, die ik op verzoek van een Vodafone medewerker in gang heb gezet, i.v.m. een defect toestel.
Binnen een dag kreeg ik een herinnering. Daar zit Vodafone wel lekker bovenop ;).
Kan iemand mij helpen?
Achtergrond: Ik heb toestelbetaalbewijs@vodafone.nl ovv de klantenservice gemaild, omdat er iets niet goed lijkt te zijn gegaan met een annulering van een contract, nadat ik binnen een week na aankoop een defect toestel heb teruggebracht naar een Vodafone winkel. De aan/uitknop bleef steken.
Nadat ik na een week of twee wel een annuleringsbevestiging heb ontvangen, en een nieuw contract met toestel heb ontvangen, schrok ik afgelopen week enorm van een afschrijving van meer dan € 800.
Er staat op de factuur dat ik € 694,61 voor “Resterende toestelkosten tot einde contract” moet betalen. Ik heb direct naar de klantenservice gebeld, en na meer dan een uur praten met drie verschillende medewerkers, moest ik dus een mail sturen naar toestelbetaalbewijs@vodafone.nl.
Enfin, ik heb dat defecte toestel dus teruggebracht (bewijsje uiteraard bewaard), en de winkel heeft na de annuleringsbevestiging een nieuw contract afgesloten, zodat ik een nieuw toestel zou krijgen, i.p.v. dat ze een nieuw defect toestel zouden laten repareren bij Dynatrace. Zou even lang duren en leek mij wel een fijnere gedachte dat ik een nieuw toestel zou krijgen, i.p.v. dat ze mijn defecte nieuwe toestel zouden openschroeven ter reparatie.
Voor het nieuwe toestel staat keurig een (maandelijks) bedrag van € 30 op de factuur. Er gaat dus iets mis hier, waardoor ik een enorme rekening krijg.
Ik heb het afgeschreven bedrag teruggeboekt, omdat ik anders aan het einde van de maand in de problemen kom. Ik krijg nu wel direct een herinnering over de openstaande factuur. Ik wil dus graag snel geholpen worden door toestelbetaalbewijs@vodafone.nl.
Erg vervelend dit. Ik heb nog nooit problemen gehad met facturatie en betaling.