Renate78

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe lang duurt het voordat mijn simkaart geactiveerd is?

Ik heb vanavond een nieuwe telefoon met abonnement ontvangen voor mijn dochter. Nu werkt de simkaart niet.... hij geeft aan dat hij niet is aangemeld bij netwerk. In de papieren die ik erbij kreeg staat niks over dat ik iets moet doen. Via Vodafone.nl las ik dat de simkaart eigenlijk als zou moeten werken maar dan moest ik hem activeren. Kon niet via Vodafone.nl Ik zelf heb hier ook een abonnement en ben al geregistreerd met email + mijn telefoonnummer. Toen wou ik haar nummer erbij zetten maar dat kon ook niet want hij kent haar nieuwe nummer niet wat op de brief staat. Vodafone gebeld en met de gegevens de simkaart geactiveerd maar het nummer doet het nog steeds niet!!! Het is al vreemd dat nergens in de papieren staat dat ik de kaart moet activerenog en nu heb ik dat uitgevogeld en werkgevers het nog niet....
7 Reacties 7
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Renate78,

Wat balen dat het niet lukt om de simkaart te activeren.
Ik kan je vanuit het forum hier helaas niet bij helpen. Neem anders even contact op met de klantenservice via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen de simkaart voor je activeren of kijken wat er aan de hand is.
Renate78
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al paar x gebeld en via Facebook ben ik ook geholpen. Er is een technisch probleem of zo. Er staat in jullie gegevens dat ik de telefoon nog moet ontvangen ????????. Terwijl ik hem in huis heb. Ze proberen dit zo snel mogelijk te verhelpen maar tijdelijk krijg ik een prepaid simkaart.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Dus het lukt niet om jouw tijdelijke simkaart te activeren? Dit zou wel gewoon mogelijk moeten zijn, ook al staat er het een en ander niet goed in ons systeem. Gezien ik vanuit het forum geen gegevens in kan zien, wil ik je echt vragen om nogmaals contact met ons op te nemen via de klantenservice. Zij kunnen jou meer duidelijkheid geven wat het probleem is.
Renate78
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee geen tijdelijke simkaart maar de simkaart die hoort bij mijn telefoonabonnement. En omdat ik dat nummer nu niet kan gebruiken en zonder nummer zit krijg ik een prepaid simkaart met beltegoed zodat ik in elk geval kan bellen en gebeld kan worden. En dan hopen dat het nummer wat bij mijn abonnement hoort zo snel mogelijk geactiveerd kan worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het Forum kunnen we dit helaas niet opvolgen. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic