Beertje48

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoe krijg ik de melding (cijfer) bij de Vodafone&Ziggo app weg?

Ben er nog steeds niet uit waarom cijfers bij APP ziggo en Vodafone .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Beertje48
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi hoi ,

CIJFERS  bij APP WEG . 

Kijk bij instellingen mobiele telefoon Vodafone& Ziggo en zet bij melding badges UIT .

Blijft toch over zij willen mij iets melden , maak dan een specifiek kopje berichten .

vr.GR. Al

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3620Posts
  • 1105Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Beertje48 

Wat gek dat je deze melding bij de Vodafone&Ziggo app niet weg krijgt. Een cijfer bij deze app in een bolletje geeft aan dat er notificatie is van een ongelezen bericht. Ergens in de app zou dan toch sprake moeten zijn van een nog ongelezen melding.Heb je toevallig al geprobeerd om een cache clean van de app te doen en daarna opnieuw te installeren? Zo niet, dan zou je dat nog eens kunnen proberen. Controleer voor de zekerheid ook even of je toevallig niet een Messenger bericht in de app open hebt staan. Ook heb je de mogelijkheid om deze melding (per app) uit te zetten. Neem daarvoor hier een kijkje! 

Beertje48
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi hoi ,

CIJFERS  bij APP WEG . 

Kijk bij instellingen mobiele telefoon Vodafone& Ziggo en zet bij melding badges UIT .

Blijft toch over zij willen mij iets melden , maak dan een specifiek kopje berichten .

vr.GR. Al

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic