Hallo
@kaleman Op de uitgebreide Vodafone faktuur in pdf-formaat (via de MyVodafone website) behoort op digitale pagina 2 de volgende specificafie te staan:
VERBRUIKSKOSTEN (BUITEN TEGOED)
Bellen
Sms-en
Data-verkeer (mobiel internet)
Aankopen (via mobiel internet)
Onder die laatste post behoort iedere Voordeel BloX die jij in de rekening-periode hebt gekocht, gespecificeerd te staan, met een bedrag exclusief btw. En daarnaast het btw-percentage van 21%.
In jouw geval dus alle "Alles-In-1-Op-Reis-BloX" voor circa €1,65 EXCLUSIEF B.T.W. per dag dat jij die BloX hebt gekocht. En daaronder het totaalbedrag aan BTW voor het gehele faktuurbedrag, inclusief alle aangekochte BloX.
Is dit fout gegaan. Dan moet je de Vodafone Klantenservice bellen op telefoonnummer 1201
Of chatten met de Klantenservice medewerkers van Vodafone.
Of contact opnemen via het Twitter-account:
@VodafoneNLEen klachtenbrief schrijven of het online klachtenformulier invullen zijn andere opties.
Succes !
Netwerker