kaleman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe komt alles-in-1-op-reis op de factuur?

Ik heb de alles-in-1-op-reis-blox aan staan en heb in het buitenland geinternet en gesmst. Ik zou nu verwachten dat er op de factuur iets komt te staan als 12 dagen alles-in-1-op-reis. Er staan echter afzonderlijke kosten vermeld voor internetten en voor sms-en. Klopt dat wel? Hoe specificeert vodafone dit normaal gesproken op de factuur?
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @kaleman

Op de uitgebreide Vodafone faktuur in pdf-formaat (via de MyVodafone website) behoort op digitale pagina 2 de volgende specificafie te staan:

VERBRUIKSKOSTEN (BUITEN TEGOED)
Bellen
Sms-en
Data-verkeer (mobiel internet)
Aankopen (via mobiel internet)

Onder die laatste post behoort iedere Voordeel BloX die jij in de rekening-periode hebt gekocht, gespecificeerd te staan, met een bedrag exclusief btw. En daarnaast het btw-percentage van 21%.
In jouw geval dus alle "Alles-In-1-Op-Reis-BloX" voor circa €1,65 EXCLUSIEF B.T.W. per dag dat jij die BloX hebt gekocht. En daaronder het totaalbedrag aan BTW voor het gehele faktuurbedrag, inclusief alle aangekochte BloX.

Is dit fout gegaan. Dan moet je de Vodafone Klantenservice bellen op telefoonnummer 1201
Of chatten met de Klantenservice medewerkers van Vodafone.
Of contact opnemen via het Twitter-account:@VodafoneNL
Een klachtenbrief schrijven of het online klachtenformulier invullen zijn andere opties.


Succes !

Netwerker
cverstappen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb mijn Alles-In-1-Op-Reis-BloX aanstaan maar ben zelf op het moment gewoon in Nederland. Ik heb gebeld en gesmst met iemand die in Spanje is en uit angst voor onverwachte hoge kosten heb ik in de Vodafone winkel gevraagd of in zo'n geval de Alles-In-1-Op-Reis-bundel voor 2 euro ingaat. Dit blijkt niet het geval te zijn.

Ik ben toch erg benieuwd of alles ivm kosten goed is gegaan, maar waarom kan ik mijn extra kosten niet zien in de My Vodafone app?

Hij werkt wel goed bij, maar bij "buiten tegoed" staat 0,00 euro.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als het goed is zie je dat er 1x per dag 1,65 is gefactureerd voor de Blox (in de kolom erachter staat dan A van Activatie), en dat de rest van de kosten (sms, internet, bellen) altijd 0,00 is (in de kolom erachter staat dan T van Tegoed, omdat die kosten buiten je tegoed vallen).

Dat het een beetje onhandig te zien is op de factuur, dat klopt, maar de kosten zouden moeten kloppen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Alles in 1 op reis is niet meer omdat roaming is afgeschaft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic