chunwaleson

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kom je van hybride naar prepaid?

In de winkel werd ik vanavond verteld dat ik i.p.v. een prepaid simkaart net zo goed een hybride kon kiezen, omdat hybride alleen extra mogelijkheden zou hebben. De medewerker was zo vriendelijk om elders gekocht beltegoed ook te activeren. Nu blijkt dat je met hybride altijd aan maandelijkse kosten vastzit. Hoe kan ik terug naar prepaid, zoals de bedoeling was?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
chunwaleson, Hybride is eigenlijk een soort van maandelijkse automatische opwaardering (tegen lagere tarieven dan standaard prepaid). Als die bundels op zijn dan verval je weer terug op prepaid beltegoed. Als dat ook op kun je niet meer bellen en internetten. Maar in de basis blijft het gewoon prepaid.

Dus als je geen automatische Hybride bundels meer wil, dan zet je deze gewoon uit in My Vodafone (via internet, niet via de app). Dan heb je weer de basis prepaid.

Bekijk in context

3 Reacties 3
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
chunwaleson, Hybride is eigenlijk een soort van maandelijkse automatische opwaardering (tegen lagere tarieven dan standaard prepaid). Als die bundels op zijn dan verval je weer terug op prepaid beltegoed. Als dat ook op kun je niet meer bellen en internetten. Maar in de basis blijft het gewoon prepaid.

Dus als je geen automatische Hybride bundels meer wil, dan zet je deze gewoon uit in My Vodafone (via internet, niet via de app). Dan heb je weer de basis prepaid.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik sluit dit draadje omdat dezelfde vraag al in dit topic is gesteld.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic