Ceesboender63

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kom je met een medewerker in contact die echt luistert naar een klant ?

Gisteren tot mijn ontevredenheid geen fijn antwoord mogen krijgen over een gemaakte afspraak. Middels koude mails wijzigingen met grote verschillen in geld afdoen vind ik als trouwe klant niet kunnen.
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Ceesboender63
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend wat je schrijft. Uiteraard mag het niet zo zijn dat jij het gevoel hebt dat medewerkers van Vodafone niet naar je luisteren. Over het algemeen doen ze ook altijd luisteren, waarom het zo komt dat dit nu niet het geval is, geen idee. Praat het niet goed hoor... Zekers niet!!

Wat je nog zou kunnen doen, omdat je zegt al klant te zijn, zelfs een trouwe klant, is via Twitter of Facebook een privé berichtje sturen. Daar kunnen ze de tijd nemen voor je bericht en geven ze zeker antwoord terug. Tenminste, dat is mijn ervaring. Je zou het eens kunnen proberen. Hier op de Community is het alleen voor klanten die klanten helpen en je vraag kan hier niet geholpen worden door een klant 😞

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Bedankt!
Ceesboender63
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Energieboy, bedankt voor je advies. Het is niet mijn bedoeling Vodafone slecht af te schilderen. Ik ben niet voor niets een trouwe klant. Ik heb ze getweet. Grt Cees, zodra ik meer weet dan informeer ik het hier.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Ceesboender63

Dankjewel voor je bericht hier op het forum!
Ik begrijp uit je bericht dat er afspraken niet nagekomen worden en dat er niet geluisterd wordt. Dit is absoluut niet waar Vodafone voor staat! Mijn excuses hiervoor!

Mijn collega's van Twitter kijken graag met je mee hiervoor om te achterhalen wat er precies is gebeurt en toegezegd.
Vanuit hier kan ik het helaas niet oppakken. Zoals Energieboy al aangeeft is het forum bedoelt voor vragen waar andere klanten antwoord op geven. Hierdoor zien wij ook geen gegevens en gemaakte afspraken in.

Ik zal dan ook binnenkort dit topic sluiten.
Ceesboender63
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik word nog steeds verkeerd behandeld. Ik had de deal niet gesloten bij 477€. De afspraak van 192€ vond ik aanvaardbaar. Echter krijg ik daar geen begrip voor. Ik kan niet annuleren zonder kosten, de verhoogde kosten zijn voor Vodafone heel normaal. Meerdere keren excuses aanbieden en dan is het goed. Ik kan hier geen begrip voor opbrengen !!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Ik hou mijn handjes hier even vanaf want ik kan je helemaal niet helpen 😞
Daar is iemand van Vodafone voor om dit te doen en het beste is via Twitter of Facebook. Sorry... maar ik kan je echt niet helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ceesboender63 Dankjewel voor je reactie en het delen van jouw ervaring!
Ik raad je alsnog aan om dit duidelijk te maken aan mijn collega's via Twitter. Ik kan dit helaas niet voor je oppakken vanuit hier. Dit is omdat het niet mogelijk is om de gegevens erbij te pakken in onze systemen in verband met privacyredenen.
Ik hoop dat het alsnog snel wordt opgelost!

Vanwege bovenstaande reden, heb ik dan ook het topic gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic