Reinier1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik snelkoppelingen van mijn favoriete contacten op het beginscherm van de s7 krijgen?

Hallo allemaal.

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een s7 en volop bezig met ontdekken en gegevens over te zetten vanaf mijn vorige GSM.

Mijn vorige GSM was de S5 mini. Op mij n vorige GSM kon ik heel handig snelkoppelingen van contacten welke ik vaak belde op het beginscherm van mijn GSM instellen. Ik wil deze functie ook graag op mijn S7.

Ik heb al vanalles geprobeerd en blijkbaar doe ik iets fout, maar ik kom er niet uit. Wie kan mij stapsgewijs verder helpen? De beloning is eeuwige dank !

Groeten,
Reinier
4 Reacties 4
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Heej , goede vraag! Ik ben eens even voor je gaan zoeken. Je kunt via 'Widgets' contacten toevoegen die dan op de achtergrond van je mobiele telefoon staan. Dit doe je door je telefoon te ontgrendelen en je vinger vast te houden op het beeldscherm. Vervolgens krijg je verschillende opties. Hier kies je voor 'Widgets'. Dan blader je tot je 'Contacten' tegenkomt. Daar kun je kiezen tussen verschillende manieren van contacten toe te voegen. Je kunt kiezen voor gewoon een contact toe te voegen, een direct bericht of rechtstreeks kiezen. Heb ik nu je eeuwige dank? 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Is het gelukt met de tip van ?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Omdat we al een tijdje geen reactie meer hebben gehad, sluiten we dit topic over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk hebben de tips van Desiree- nog geholpen? Dan mag je haar behalve met eeuwige dank ook belonen door in het topic op "opgelost" te klikken 🙂
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic