Grimfast13

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik oproepen van +44 nummers blokkeren?

Verzoek wilt u voor mijn de +44 nummers blokkeren. 

Met vriendelijke groet 

Ben Grim 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Grimfast13 
Dit is jammer genoeg niet mogelijk. Je kan wel zelf elke keer een nummer blokkeren in je toestel maar Vodafone kan geen nummer voor jou blokkeren. Ik ga er tenminste van uit dat het om inkomende telefoontjes gaat. Als het om uitgaande nummer gaat dan kan je altijd via My Vodafone buitenlandse nummer blokkeren (die je dan zelf niet meer kan bellen). 

Het is misschien best wel een mooie toevoeging om aan Vodafone te vragen te maken. Volledige landnummers zelf laten blokkeren om je te kunnen bellen. Wie weet kan een moderator van Vodafone deze informatie doorsturen. Goede TIP!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Grimfast13 
Dit is jammer genoeg niet mogelijk. Je kan wel zelf elke keer een nummer blokkeren in je toestel maar Vodafone kan geen nummer voor jou blokkeren. Ik ga er tenminste van uit dat het om inkomende telefoontjes gaat. Als het om uitgaande nummer gaat dan kan je altijd via My Vodafone buitenlandse nummer blokkeren (die je dan zelf niet meer kan bellen). 

Het is misschien best wel een mooie toevoeging om aan Vodafone te vragen te maken. Volledige landnummers zelf laten blokkeren om je te kunnen bellen. Wie weet kan een moderator van Vodafone deze informatie doorsturen. Goede TIP!

Tjeerd85

Raadgever
  • 111Posts
  • 24Oplossingen
  • 27Likes

Hoi en welkom hier,

Het gaat hierbij om nummers uit 1 land, die kan Vodafone voor je niet blokkeren, je zou elk nummer zelf afzonderlijk moeten blokkeren in je toestel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic